Principi di l'Educazione Famiglia

I princetti principali di l' educazione familiari includeu esigenzi necessarii per a crianza di u zitellu, cum'è a finalità, a cumplicità, a cunsistenza, a compulsione. Caratteristiche a cultura di u zitellu hè chì hè un prucessu controlatu di relazione, chì hè influinzatu da i genitori è u zitellu stessu. Per quessa, i genitori avè aderenti à i principii di l'equivalenza è u rispettu per a parsunalità di u zitellu.

I paisani puderanu elizà diversi scopi è metudi, ma solu l'observanza di i principii fundamentali, adattati personalmente, vi permette di custruisce un procliu pedagogicu di litteratura à a so famiglia.

Chì sò i principii generichi di l'educazione famigliali?

Cumu includunu:

Violazione di i principii è e caratteristiche di l'educazione famigliali

Una cundizione obbligatori per l'educazione famigliali hè a participazione ugaria di i genitori in questu. I scopi è metudi di ogni parente ùn devenu micca cunflittu cù l'altru, ùn deve micca permettenu ciò chì l'altru prufessi. A violazione di u principiu di a cunsistenza causa chì u zitellu sia cunfunditu è ​​ignora à e dumandate cunflittu.

Famiglie disfuncionale è incomplete , è ancu quelli chì sò prusperu solu formalmenti, a maiò spessu prufiteghjanu prublemi di a criatura di famiglia, espressa in l'absenza d'una atmosfera d'amore è intelligente. In such circumstanze, i genitori ùn circallu di capiscenu u zitellu, per vede in ellu una persona, per ricanuscià u so drittu à a so pròpia opinion. In e famìglie, i zitelli crescenu cun autore valore d'alta stima, perde l'iniziatura, anu scantu di spiegà i so desideri è di manifestazione.

I principiali di a criazione di famiglia sò influinzati per l'approcziunamenti tradiziunali di una cultura o religione particulare, senza travagliu quantu efficace è utile in un casu particulari. Ma spessu determinanu i metudi, mentri l'educazione muderna implica l'usura micca solu di l'esperienza di e generazioni precedente, ma dinò di l'evuluzioni scientifica in u campu di a psiculugia è a pedagogia. L'ignoranza assuluta di i principii pedagogichi ponu accade grossi errrichi è malaccorsi in l'educazione di a parsunalità di u zitellu.