Fosforu in u corpu umanu

Fòsu in u corpu umanu hè un elementu indispensabile, senza chì a maiò parte di i prublemi ùn ponu micca passatu. Scupremu per questu effettu di u corpu umanu anu nantu à u fosforu:

Da e funzioni catalogata hè chjaru chì u rolu di fòsforu in u corpu hè assai impurtante è indispensabile. Ogni ghjornu un adultu deve ricevi 1600 mg di sta sustegnu, per i femine in preghje, a dosi hè casi duplicata, per i zitelli - 2000 mg, è per i mariti in infermeria hè 3800 mg.

Un mondu o un pocu?

Quandu u fòsforu in u corpu ùn hè micca abbastanza, simule sintomi pò esse: debule, gratite di l'appetite, un mudellu in u statu psicologicu è u dulore in l'osse. Questu pò esse duvutu à l'insufficiente maneghju in u corpu, malatie cronica, avvilinatu, dependenza di l'alcoolenza, i prublemi cù i rizzi, è ancu prublemi cù a glutine di tiroïde. Quandu ci hè un esercitu di fòsforu in u corpu, a urolithiasis, i prublemi di u fieru, ancu l'apparizione di variate malati di a pelle è u sangu. Questu hè dovutu di una violazione di u scambiu di fòsfori o da u fattu chì manghja assai prudutte di manciari è bè di limonada.

I beneficii di u fòsfor sò vali apprezzatoghji, ma dissiamu quali prudutti chì cuntene. Hè abbundante in pescaghji è soprattuttu in pesce, chì si trova in prudutti di latti, ova è caviar. In u fondu di fonti di fòsforu, sò stati legumi, zuccheri, zappiani e zucchii, com'è cereali, patate, sementi è funghi.