Cumu fà un gattu è un felice?

È assai rapidamente, i gatti sò più felici è cats. Circa un annu è un annu d'annu face a quistione nantu à a tela. Da i parechji cunsiglii di fà vene un gattu cù u caticu, avemu da marcà qualchì pezzu di i più impurtanti. Fighemu cunceczione prelimiunale è l'algoritmo di tagliu.

Per fà fà un felice è un felice, preparanu in anticipu. A l'epica di i zitelli d'appiccicà sò vaccinati. Ùn hè cunsigliatu di vaccinate menu di dui simani. Ancu per una o duie simane, hè necessariu di prevenzione di l'helminthes. I dui animali sò sbuchjuli di parechji ghjorni per ùn avereunu micca sfrattate. Hè bellu si unu di i partenile hà una sperienza. Questu avè evitari lezii fisichi è fisichi.

Quandu avete bisognu di portellu un gattu à un cat, assicuratevi di prima per avè l'uppurtunità di assicurà animali in queste stanza. U solitu s'apprisintava nantu à u territoriu di u cat. L'ospiti sò purtati à un caratteru forte di cattighjà à minimisà danni, in casu d'agressioni di unu di l'animali. Inoltri, u patrone di u cat si deve piglià u bagnu di a so petite, u so tazzulatu è i pezzu.

Cunsiderate l'algoritimu ottimali per cume cat un gattu cù u ghjattu.

Cumu fà un gattu cù u ghjattu?

Primu locu l 'animali nantu à l'abitazioni adatti per s'apprimai à l'arghjuli di l'altri. Per aghjurnà, pudete cambià a so zucca.

Chì l'abitanti à l'alloghju. In questu casu, valuta à mantene una pistola di spazzolata cù l'acqua o un prudenu densu prestu per finisciri l'agressione. Sì chì hà un postu per esse, poi li lasciassi in l'alloghju vicinu.

Continue tentativu per acquistà finu à l'agressioni.

Ùn abbandunate animali spargugliati. Avete a cura di i vostri affari in a stanza è custate sempre ciò chì passa.

Sì l'animali sò tranquilli o rizzi, ma micca scratch o muzzicanu l'altri, pudete i lascià per un tempu.

In ocasioni pò durà parechje ghjornu, è dui volti à 2-3 ghjorni.

Aspitteti chì u ghjattu per cuprarà u cat diversi volte. Una sola volta ùn hè micca abbastanza.

À a fine di l'acrobata, u ghjattu in a so volta è cumincià à cavallu, è u gattu si sguassate è si lamia.

Se à l'ora di attraversà u ghjattu ùn permettenu micca u ghjattu di più di trè ghjorni, vale degnu d'affacciari l'attuali è davanti à u prublemu vicinu trova un altru partitu.