U picciottu ùn dorme fermu

U sonnu sicurezza, nutrimentu è cura mamma sò i cumpunenti principali di u criatu attivu è u sviluppu di u zitellu. Di sicuru, in un criatu novu ideale, duverà dorme finu à quellu si fa fame. Ma esse figlioli sò prontu una sizzioni ca u regnu.

Molti mariti sò cusì utilizati à u fattu chì u zitellu ùn hè dorme bè, sia di u ghjornu è di a notte, l'suli senza nùudi face un affari di ogni ghjornu è abituale. In ogni casu, questu hè micca cusì: à a mità di un annu i figlioli pò fatte dorme tutte a sera, saltendu l'alimentazione. Perchè, se un zitellu ùn dorme ben à a notte, hè necessariu di riviserà u regnu di u ghjornu, a freccia di l'alimenta, fate cura attente à a cundizione generale è l'intriga di i migghiori, per identificà è eliminà a causa di disturbà di u zitellu.

Perchè ùn u dormitu di u suli à a notte?

A fatigue crònica, l'espansione nerviosa è fisica di i genitori contru u sfondate di a constantità di u sonnu ùn anu micca u megliu effettu nantu à a cundizioni di u zitellu. Per via di u risultatu, vene un círculo viciosu, chì, in fattu, ùn hè micca cusì difficiule di rumpia. Perchè rara raramente a causa di u sonnu di u zitellu è i sminurisce u nocturne frequente hè una malatia seriu. Basìticamente, se a picciuttedda si cumincia à dorme malamenti à a notte, pudemu assicurà a seguente:

In a maiò parte di i casi, a mamma ùn si pò esse indipendenti per esse perchè u babbu ùn hè micca dormu.

E si u picciottu ùn dorme ben?

A maiò parte di i genitori preparanu in anticipu chì i primi 2-3 mesi sò garantiti noite di sira, perchè tutti sanu chì i zitelli à questa età ùn dorme ben à a notte.

Hè strasurine chì pò esse parechje, assai prublemi ponu esse evettuti se hè degnamente urganizatu à cura di u zitellu è furnisce tutti i cundizioni per un riposu propiu.

Per quessa hè bisognu:

  1. Accuminciamu cu u diaperu. In i primi misi di a vita di u zitellu, i genitori ùn devenu micca salvà in diaper di qualità chì sò capaci di rete l'umidità bè è ùn fate micca allergià. Un capizianu seccu è limpiu hè unu di i cumpunenti di un santu tranquillu.
  2. In tempu di ricanusciri lu colicu. Questu ùn hè micca difficiule, se circate cura à u cumpurtamentu di u zitellu. Quandu u zitellu hè disturbatu da u dulore in u ventu, ùn dorme fermu è hè un bughju, chì dàdene a peri. In questu casu, pudete furnisce u voddu in aneto o altri medicazione per i mariti novi, chì viurtenu e migghiuri di u soffrenu.
  3. Assicuratevi chì a stanza induve l'u zitellu sighiteghja hè ventilata. A temperatura ottima è l'airea umida anu influenza enorme nantu à a qualità di u sonnu di u zitellu.
  4. Ogni ghjornu porta aduprà l'acqua è l'altri prucessi di diliziu immediatamenti prima di valla Cusì, u zitellu riceviu a stallazione è sughjireghja assai più faciule è più veloci.
  5. Ùn vi scurdate micca questi normi di u sonnu di u zitellu. Spessu, i paisani sò intrigudu perchè u babbu ùn hè dorme sanu à a notte, scuntene chì ellu cumpleta solu i so bisognu di u ghjornu. L'attività fisica, impressioni novi, è u sighjornu di u normalizatu principale hè necessariu cundizioni per un sferimentu duranti.
  6. L'alimentazione nantu à dumandà hè una altra ragione per esse frequenti despertes di notte. Di sicuru, u zitellu deve esse alimentatu se ellu hè famu, in prima facita assai preoccupatu di notte. Ma dopu, u codice di u zitellu criscera, l'intervalli entre e manicari anu aumentatu, è i genitori puderanu dormirme più.
  7. Certi figlioli necessanu sempre sensu di a presenza di a so mamma. Stu fenominu si spiegà da a rapportu strettu trà mamma è zitellu in i primi anni di vita. In u futuru, sta rilazione hè debilitata, è u zitellu pudarà dorme tranquillamente in questa stanza.
  8. Più pocu menu cumuni sò i disordini di u sonnu per i caratteristiche di u sistema nervu. In questu casu, ùn serà micca superfluitu per cunsultà un neurologist.