Cume spessu a piacinu d'acqua in u sularu apertu?

Tutti i culturi di giardinu sò parechji esigenmi per e cundizioni di mantenimentu è cura. Unu de elli necesita assai soli è lumera, l'altri sò sensittivi à e caratteristiche di a terra, l'altri hanu bisognu à regnu spessu. A such such plants moisture loving belong and loved by all cucumbers. Sè vo site un novu in u vegetale crescente, da prima di cultivà, avete sempre leghje infurmazione nantu à a manera di cura di i pianti pianta. Avemu sugettu per amparà quantu averanu bisognu à l'acqua di coglini in a crescente in a pianta aperta , sùbitu dopu à a pianta è in u futuru, durante u fustu è di fruttu.


Avete bisognu di pane d'acqua?

L'umidità per i cucitti hè quella u più impurtante. Sì senza ellu, a quantità è a qualità di frutti di u futuru soffrenu. Cù una mancanza d'acqua, i cucumari pò esse amara, è quandu l'stagnazioni sziciliu spessu ci principia. Hè per quessa quandu quandu anu ripigliu sti pezzi, avete bisognu di un "mezzu urente".

Cusì, i pepini di l'acqua sò cusì chì i siccati di a terra. Sfurtunatamente, ùn hè micca sappiutu esse una figura specifica di a freccia di irrigazione (per esempiu, ogni 5 ghjorni), perchè sempre depende di e cundizioni climatichi. Per questa mutivu, hè bisognu di verificà ogni ghjornu chì era u tempu d'abitanti di l'acqua: se u chianu sottu è hè digià seccu, hè ura di l'acqua. Se u tarrenu à e razzii sò sempre umidi, hè megliu esse 1-2 dji ghjorni, perchè l'ingechizazione pò porta à l'infizzioni di a pianta cù rotulzione o ulefra . Comu regula, in u calori, i pepuloghi deve esse sputichi più spessu ch'è in tempi friddi, à l'aghjurni di u regnu.

Pundu nantu à l'età di a pianta, in quantu si sò cultivati ​​da e piantana o da e parolle. U pumennu ghjovanu avè bisognu d'acqua più freti chì l'adulti, ma a quantità di l'acqua di u mulu hà da esse grande. A cunclusione hè questu: quandu i cucuzzuli sò cullate, anu bisognu à esse spessu e gradualmenti, mentri l'arbuli d'adultu devendenu acqui abundante (circa un bucket d'acqua sottu à ogni casu), ma spessu menu.

Prima di culmu di i cucuzza, sò reguli moderatu, micca più di 4 litri d'acqua per metru quadru. In u futuru, a quantità di l'acqua hè d'impurtanza decisiva in fattu per esse tuttu o fruttu chì hè stata raghjunata si ponnu maturu prima chì i foglie sò amarilli. L'umidità nutrizionale faci una culpitura nantu à i nostri lettuces jugosa, cruciveri, verdi brillanti è cusì diliziosu!

I cucumberni anu ancu esse di a temperatura di l'acqua per irrigazione, chì ùn deve esse menu di 10-12 ° C è idealevenu entre 23-25 ​​° C. Pè l'acqua di elli, è ancu altri pratiche in u giardinu, deve esse in prima ghjurnata o sera, sopratuttu se u clima hè calda fora. Sì l'acqua si mette nantu à e foglie, a pianta pò aghjunte facilmente un cremante, ma questu ùn deve esse micca permessa. À u listessu tempu, unu deve fà una riservazione: prima di pustusi in fioritura sò più sgugliati in a matina, è in u periodu di fruttu massu hè megliu fà in a sera.

Hè ancu impurtante in quale manera chì averghjini u so lettu: cù un regnu, dirigendu un corrente d'acqua direttamente à u burcu, o per una buttiglia di dui litri cù foraggi, sipilluti in u locu vicinu à a ràdica di a pianta.

In più di a rega, una tecnica agricula, chjamata salata, hè assai efficace in u crescente di crescente. A crescita di creazioni artifiziale nantu à l'arbureti di cucumari hè moltu più naturali di a chjassu, chì simula a parti supirficia di a pianta è l'aria nantu à e foglie. Ùn deve solu ricurdà chì ùn hè micca permissibile di esse sprime in tempi assolreati - solu à a prima matina o dopu à u tramontu.

Doppu di rinsegna u so seccu sata, e si forma una crosta solida. Hè deve esse liberamente affittuate da manera chì u sistema di e razziali di a pianta riceve u sufficientu aria. Quandu u soffiu sottu à l'arbulu, pruteghje i fossi.