Cultivazione di cucumari in a terra aperta

U cogni sò leghje chì sò sempre prisenti nantu à a tavula per quelli chì entrì un stiluranza di salute durante a primavera-estiu. A lot hè statu scrittu annantu à e so proprietà utile. A simplicità di cultivazioni hè stata fatta da questa pianta annuale di a pianta, appartenenti à a famiglia di pumpara, assai populari è in a demucratia trà l'agricultori di camion. Fighjendu e ricunniscendali interesse in questu articulu è acquistendu cù l'agrochetichi di u cultiu di pumini in a terra aperta, pudete smariscerà a famiglia cù una splutazioni magnifica di sti zucchioli savurosi.

Preparazione di Soil

U pianu di pettu à i pezzi in a terra aperta, u pezzu di a terra aperta da esse preparatu. E vale da vende da a cascata, facendu 5 kilogrami d'humus per ogni metru quadru di u giardinu. Se u tarrenu ùn ricivete a parte necessaria di fertilizanti organici, avarà u crescenu. Allora u rendiment di cucuzzuli cultivati ​​in u sforzu aperte, fecundatu cù l'humus, hè 2-3 volte più altitudine chì u prucessu in terra chì ùn era micca fertilizatu da materia urganica.

À l'acidità, un terrenu neutru hè adattatu per crecià questi legami, è tutti i solanaceae (piante, patata, pumati è pepite), fagioli (fagioli è piddus), è tutti i tipi di colti sò cunsiderati cum'è l'ultimi precursori di cucumari.

Grembo sempri

Pettine di pepivari in u pianu cun sardi ùn vi permette micca di tastà i vegetali tempurite. U fattu hè chì i cucumari ùn si ponnu micca tastaturà altitudine temperature, perchè si ponnu sembra e manciari (natuvutu o nisunu) micca prima di maghju. Hè per quà sti ligami sò spessu cultivati ​​da e piantini. Per questu scopu, i pomi sò eranu in un sustrato prestatu in anticipu è sparpugliatu nantu à l'avessi di alimentariu. Hè preparatu da imbulighjà a terra da u giardinu cù l'humus è a vendita di a terra in i pareti. U sustrato hè ancu disinfrittu cù acqua calenta o una solu luminosa di rosa di permanganate di potassiu, caldée à 18 gradi. Dopu à e sementi si sò stati posti un centru centimeteru, anu da esse ghiacchientu da a turba nantu à e coperto cù una film. Dopu à 5 ghjorni, quandu i frutte addiventanu, a film hè eliminata, a reduczione di a temperatura di 25 à 15 gradi. Questa hè necessariu per adattà a piantana è impedisce a stese. Periódicamente, pigliate e piante da a pianta. L'acquessi se porta sottu à e razzii, è senza fertilizazione addicionale hè necessariu.

I patologii cumuni di cucuzzuli in a terra aperta sò a perna negra è antracnosa. Sì avessi a primu foglie nantu à e piantini cun u so precursore, u risicu di sti malatii diminuite significativamente. U ghjornu 25, i pianti di pomi sò deve plantati in terra aperta.

Plantemu e piantini in a pianta aperta

Prima di cultivà e piantini, u lettu hà sceltu per patece di piumini hè immensu. Sì a notte a temperatura di l'aria ùn caduta più di 12 gradi, puderete prucede à sbarcà. Sceglite per ghjornu o ghjornu nuvellu. Dopu avè fattu buchi, agghiuncennu l'humus, chinu d'acqua cale, trasfiriu a piantula cun un capeddu di terra nantu à e radichi. Pianu chjucu in terra è poveru acqua.

Cuverta pi cucumari

Per fà pepivari in a terra aperta era correcte, pizzicherie e primi trè florsu devendrà necessariu! Hè quelli chì ripressanu tuttu u putere di a pianta, ritendu u prucessu. Ma u principale quandu u crescenu in i pepini in u pianu apertu - hè riei. L'umidità hè necessariu durante u crescenu di cucumari. Sì l'acqua ùn hè micca bè, i vostri vegetali saranu amari .

Inoltre, per u cultivo successu di cucumari in u nutriente in u sfertu apertu (cunsigliatu l'usu di fertilizzanti cumplessi à u stessu tempu cù a irrigazione), scuzzulate, per frenà u so dulce è u processatu da e parolle.