Dove si trova vitamina F

I scientisti anu truvatu chì assai vitamina F si trova in pescaghji, principarmenti in pisci grasmi è di grassani marini di mamiferi marini. Inoltre, e fontene di vitamina F sò truvati in l'olii vegetale è u grassu d'animali. A più ricca di sta vitamina hè u pitrolfu.

Cosa corsi cuntenenu vitamina F?

Prodotti chì cuntenenu una quantità maiò di vitamina F pò esse divisu in parechji gruppi.

  1. Pesci . L'aringa, i cavallucci è u salmuni aghja una bona parte di vitamina F, per esempiu, vittienti di e frasi friquenti nantu à questu pesciu, praticamenti ùn pacenanu micca stunati è attaccati di cori.
  2. Frutta secca . Per ottene vitamina F in invierno, pudete fà compie da frutti secchi.
  3. Frutta è bè . Grosu negru è avocatu sò ricchi fonte di vitamina F.
  4. Nuts and seeds . I medichi ci ririveranu li donne incinta in inclinà a so nutizie di nutne, ametli, manufatti è di girasole.
  5. Cereali . Trà i culturi di i cereali, a vitamina F hè ricca in granedi è granu .

Chì pò esse a mancanza di vitamina F?

A mancanza di vitamina F in u corpu umanu porta à malatie cardiovasculare seriu: attache è infartini, trombo, ecc.

Inoltre, a mancanza di vitamina F affetta a furna assai - u crescita in età è diventa in flabby.

Per u corpu di a donna, sta vitamina hè necessaria in tuttu a vita è sopra à tuttu durante a pianificazione di l'imbarcu è u porte di u zitellu. Ma e donne chì so incisione hà bisognu di manghjarè cun vitamina F più preziosa per cunsultà u mettere assistante.

A vitamina F deve esse guardatu solu in a frigorifera, chì culleghje è perde i so proprietà utili sottu a influenza di u calore, a luci è l'ossigenu, è invece di una vitamina uttena pudete riesce u vidu toxicu.