Hera - mitologie, chì duva a dea Hera s'assumigliava è quali capacità hà dettu?

Mighty and powerful, cun un caratteru carente è a cruci dea Dea Hera - a mitulugia di Grecia detalla l'identità di a donna è a sante sangue di Zeus (Jupiter). In u so carru di lignu, a regina di i dii, exuding the fragrance divine, discende da l' Olimpu - tuttu rispettuamente è reverente attentativi davanti à ella.

Dea Hera in a mitulugia greca

A storia antica greca abbitanti u Monti Olimpu cù un panteistu di 12 grandi deities, cumannatu da Zeus the Thunderer. A so moglia hè a dea Hera, nè menu impurtante, è ancu di più figura influenziale di u maritu, chì ghjè in u putere. A volte, Hera faci i tentazione di rimbarscierà Zeus, per ellu ùn hè micca punitu piuttostu. A dea hè astuzia è astuzia, ma una cumbria impastughjata ùn impedisce micca da esse un favicu di e persone è di a natura. A figliola di u titan Kronos è Rhea honra in partitu u matrimoniu è tradizioni familiale, prutege a donna in u matrimoniu, pruteghja in ellu. Hera soffre da l'infidelità di Zeus è envia parsunzii à i so figghi illegittimi è mistress.

Ciò chì hè a dea Hera chì pareva?

Omeru, un famusu pueta grecu chì hà scrittu l'Iliada, detti u regnu di l'Olimpu cum'è un "vurpi vulutu" (cù l'occhi grossi di vacca), una donna di longa e luxosa hair. Hera a dea di a Grezia antica si prisenta in sculture antichi è freschi altri, majordighjenu è chì cophjanu u corpu in tuttu, fora di a ropa di u brazzu è u corpu. Polyclet, un anticu sculturi grecu creò una statua di a dea di u tempiu di Argos - u so majestu Hera-Juno, hè cunsiderata a più grande obra maestra in l'arte mundiale.

Chì hà fattu a dea Hera?

U munnu anticu si era immersi in un statu di caò è di malignità. E ligami poligami anu cunzidiratu a norma di a vita. Hera hà decisu di destrillarà cusì rittimativu per questu tempu u cursu di l'esistenza di e cose è stabilisce a istituzione di u matrimoniu. Aos pouchmente, a relazione monogamosa è a responsabilità di l'omi per a famiglia divinni una priurità pè i grechi antichi. À a cima di l'Olympus è in i celi sò parechje funzioni, chì a dea Hera contesta:

Dea Hera - Attributi

I simboli di u putere sò in inherente in tutti i deities, ogni subjecte pò esse un cuntrollu per i criatori moderni di a direzzione di l'attività di un dies particulari. E quali règuli sò a dea Hera? In cunfrontu cù u so maritu u tronu, l'antica dea Hera hà l'autorità auturizata personificata è, solu di a regula nantu à l'Olympus, riprisentatu un ordine suciale in a terra è in a ghjente. Impatti immutabili è i simboli di Hera:

Zeus è Hera

A dea Hera, a mòglia di Zeus hè a so surella. A mamma di Rey, sapendu a natura lascivious di u figliolu di Zeus, hid Hera nantu à a riva di a terra, da l'Oceanu. Raised the ninety sea Thetis. Zeus accidintali anu una dea adulte è cagiunatu in amore. Thunderbolt hà cura a so amante per un bellu tempu, ma Hera era persa. Allora Zeus diventò un cuckoo chì si firmava da u friddu. Hera, si avìa pietà per l'uve è u metti à u so pene per calenderà, è cusì Zeus hà tornu u so disfattu. A dea era cummossa da u desideriu di cunquistà.

A matrimoniu di Hera è Zeus durò parechji ghjorni, tutti i dii anu purtatu rigali di luxurii. A luna di miele , sicondu i tradizioni antichi, durò 300 anni, durante quale u diu di u tronu era un cunesciu attente è fidili. Felice Hera hà datu nascita à Zeus sò Ares è e figliole Ilifia è Geba. Zeus, un connoisseur di bellezza femina, hà abbandunatu in i braccia di a so mòglia, è a so natura di u seduvatore, cumprese e altre muller di e donne, assicurò. Hera, brusgiata cun i celi, si vende di i so mistressi è pruvate per smindà i figlioli ilegitimi di u so maritu.

Dea Hera - Miti

A dea Hera - a mitulugia greca rici d'idda principamente com'è ghjilosu chì prova d'eliminà i so rivali è disputa cù Zeus. Unu di li stori dici a Zeus cai adamatu di a ninfa Callisto. U Thunderer hè diventatu in a dea di a caccia Artemisa è piace à a bella donna. Hera, dea di a Grezia antica, cambiò Callisto in un putere è volia furzà u so figliolu per a morte à a so mamma in ignoranza. Zeus hà amparatu da a vendetta imminenti è colpi a ninfa cù u so figliolu in u celu in forma di e constellazioni di u Granni è l'Esteri Chjovi.

Dea Hera - fatti interessanti

A mitulugia antica cuntene in ugualu assai fenomeni curiusi, chì a cuscenza di l'omu mudernu percive com'è un conte di fata. A dea greca Hera, essendu una figura cumprenda, cuntene in ella cum'è a funzioni di una donna ordinariu è a qualità in a so divinità: