Museu Ferruvaru


Kenya - ùn hè micca solu un eccellente safari è familiarità cù l'inusual per noi u modu di vita di l'africani. Viaghjà in ssu paese pò esse diventatu assai interessanti si andate un pocu più profonda in a so storia è visitate musei nazionale . Per esempiu, unu di questi siti hè u Museu Ferruvaru in Nairobi . Scupremu quale hè interessante.

Storia di u museu

Ancu di a Regina Victoria, a prima linia africana era custruita. Allora li locomotiva accuminciaru a curriri, è a reina ghjunta personalmente à u principiu di u primu viaghju.

In u 1971, Fred Jordan hà avutu l'idea di creà u Museu di a Ferruvella, chì era apartu in Nairobi . U so fundatori, chì era ancu u primu curatoru di u museu, hà travagliatu nantu à e ferroviari di l'Àfrica in u 1927, è da quellu tempu hà cullatu assai informazioni è artifacti interessanti. Tutti l'ammaica cuntanu di a storia di a custruzzione è l'operazione di a via ferrovia chì cunnetenu Kenya cù l'Uganda. Ogni oghje pò vede l'exposizione di u museu.

E interessanti mostra di u museu

Frà e mudeli più notabile di l'era coloniale sò i seguenti:

Un divertimentu interessante hè un viaghju di strada, chì un gruppu di turisti ponu fattu nantu à una di e trè locomotivi stòrici di u museu. Questu hè pussibule per u fattu chì e raghji di u museu sò cunnessi cù e rails di l'estazione di Nairobi. In modu, hè ancu una biblioteca in u museu, induve puderà studià documentazioni antichi è e ritratti cunsacrati à a sucetà ferroviale.

Cumu aghjunghje à u Museu di u Trenu di Nairobi?

In Kenya , trasportu stradale cumune - taxi è autobus. Cridendu un taxi (preferibile per telefunu da l' hotel ), pudete facilmente attruisce u museu da ogni locu di a cità. L'unicu puntu mpurtanti quì hè chì l'altitudine di pagamentu hè chjaru di negocià cù u cumandante in anticipu, perchè dopu ùn ci hè micca malincipente è prublemi.

In quantu u trasportu pùblicu , busi è matata (taxi fissi-taxis) run à Nairobi. Andà à l'Avenida Sellesie, induve si trova u Museu Ferruvule, nantu à una di e rotti di a cità.

U museu, dedicatu à e ferru di l'Africa, hè apertu à i visitori di ghjornu da 8:15 a 4:45 pm. L'ingrata hè pagata, per adulti, hè di 200 i rizzi chiani, è pè i zitelli è studienti - duie volte più prezzu.