U Tsavo National Park


U Parcu Naziunale Tsavu hè unu di e più grandi riserve in u mondu, chì si trova in u paese esotico di u Kenia . U so territoriu occupanu 4% di l'area di u statu è hè 22 mila chilometri quatri. A riserva hè una grande natura di conservazione di natura, chì si trova in u sudu-est di u paese, è cumprendi Tsavo occidentali è Tsavo orientali. In u 1948, i dui siti sò stati prutetti.

Quì ci sò specimens rarus d'animali chì sò listessi in u Red Book. In u Parcu Naziunalu sò dinò parechji uggetti enormi chì sò include in "Big Five". Eccu, quì vive u più grande populazione di l'elefante africanu, chì tutta di setti individuli. Quessi animali anu da vende l'argilla russa, perciò sò spessu invintati "elefanti rossi" (Elefanti rossi). Ancu quì ci sò nidificà finu à cinque centu spezie d'occhi, ancu i migratori. A maiò parte di l'annu, cù l'eccezzioni di ottobre-nuvembre è aprili à maghju, hè un clima feroci cusì. Furtunatamenti, per mezu di a riserva di riflette, u fiume Galana, chì hè un locu per regiate diverse aviti è animali.

Tsavo orientali

U territoriu di Tsavo orientali, in fattu, hè una savana àia, chì hè stata cun arbusti è assai foglie. Per visità solu a parti sud di a riserva, unni u fiume flussi, hè apertu. Per quessa, i turisti ùn m'anu piaci à manighjà in issi pezzi, prizzatu di u piacè di diventai unicu tipu di terrenu. Eccu l'altupianu più altu di u pianeta - u plateau di Yatta, furmatu da una lava fridda.

Per bisognu à i visitori à enjoyu a natura salvatica, un campu speciale hè vicinu, induve pudete passà a notte è mira animali africani: buffalo, impala antelope, kudu, capri d'acqua è cusì. E à l'ombra di i "turbi affeschi", i turisti sentenu i critichi veri di monos verdi è coronati (blu).

Duranti a siccità, u duminiu d'Aruba, induve l'animali sò ghjunghje à u pezzu di acqua, quasi quasi si secca. In questu casu, l'animali vanu à u fiumu Athi, chì in tuttu u mari (di maghju, giugnu, nuvembre) pareva tutta u so splendore è finisci cù a cascata d'ebbulenza Lugarard. In u reservugru hè fatta un gran numaru di coconutti di u Nilu, chì caceranu mammiferi inattentivi chì pruvanu di ssa suttili.

In Tsavo orientali pudete vede elefanti, ostrues, hippi, leone, leoni, giraffe, una banda di zebras è antilope. A proximità di a cascata hè una riserva di rinocerosi negra. Tutte e cundizzioni per l'aumentu di a pupulazione di questi animali sò creati quì, perchè u numaru di pichicaccii hà diminuite à cinquanta individueli per i scuntaleri. In questa parte di u parcu hè un postu di nidificazione per parechje migliure chì arrivàvanu quì à a fini di ottobre da l'Europa. Quì ci sò cutters d'acqua, vultures di palma, tezori è altri pani.

Chì hè Tsavo occidintali?

U territoriu di Tsavo uccidintali, in comparatione cun l'orientali, hè assai più chjuca. Sò separati da l'autostrada principali A109 è a via ferrovia. L'aria di sta parti di u Parcu Naziunale hè di set mila chilòmetri. In ogni casu, ci hè una diversità di flora è fauna diversa, in queste parti ci sò quasi 70 spezia di mamiferhi. Dopu tempu ghjornu assuciatu da quì pudete osservà u paisaghju incantevuli di u Monte Kilimanjaro . U paisaghju di u Tsavo occidintali hè più rocciosu è ci sò ancu più varietà di a vegetazione quì chì in a parti orientali.

Quì ci hè ancu Chulu - quessi sò e giovani muntagni chì si sò furmati da a cinerna cumprata in u risultatu di una erupzioa volcanica. Arrassate in una altezza di dui mila metri è assorbanu l'umidità, è poi, ricaricamentu di i funti sotterrani, torna in terra. Sicondu i ricchieri, l'età di a muntagna più chjucu hè circa cinque centu anni. Questa parte di Tsavo Park è e surgenti di Mzima Springs sò famusi, chì si traduce cusì "viva". Quandu u liberatu di l'acqui terrestri à a superficia, a riserva fòrta assai corsi d'acqua, chì furnisce i mamistimi cù umidità vitali. Quì ci ponu truvà ghjunghje ghjenti di i zappunari, è in i macinati verdi chì circundanu u lavu, pascenu rinocerosi bianchi è neri. L'ultimi si pò vidiri sola à a notte, duranti a so attività, cum'è queste animali aghjustanu à l'ombra di l'arburi durante u caldu di u ghjornu.

I mammiferi enormi sò constantement accumpagnati da i vittimi purificatori d'acelli, chì aiuta u primu à ridivanu di parasites è ticks chì vive nantu à a superficia di a pelle. Per questi issi insetti di piuma sò sottumessi. Allora a so sabana infinita cù i so abitanti abbastanza abre. Quì, in addition à l'abitanti africani abbitanti, anu ancu e specie più rari, cum'è l'antelope gerenuk è a giraffa gazelle, chì allarga u so pesu in solcu longu per arrivà à a foglie di i vegetali chì creanu assai, ancu campanu. I predaturi sò spessu alimentanu annantu à i animali fugliale è dèvuli, perchè a "scuperta naturali" si trova - solu individuelli sani è forti pò vidu è riproduce. Inoltre, "infermelli" lucali lavianu a tarra di carcassi decadente è infezioni rilativi.

Leoni di cannibali da Tsavo Park

In u 1898 a custruzione di a ferrovia utteni a vaddi di u fiumu Tsavu. U cursu di u travagliu hà violatu a perdita di parechji travagli. E persone prestu prontendu ch'elli èranu cacciati da dui grandi leoni nantu à u campu. A lunghizza di i predaturi era di circa trè metri, l'animali eranu priimi di manes, anche si dui eranu masciali. Questi animali seguitatu appuntu, è dopu tombanu e so vittimi, perchè ùn era per fami, ma solu li dete un piacè. Duranti sei mesi, sicondu parechji fonti, da trenta o centu persone falonu. I travagalli lassavanu tuttu è andà in casa. Allora u ghjuventu di u cuncorsu di decisione di fà piglià trappule, chì i legioni evitati bisognu. Dopu questu, Ghjuvanni Patterson cuminciò à caccià i predatori è u primu tombò unu, è dopu un pezzu a seconda bestia.

Lioni di Tsavu per un bellu tempu intrinu in i filòsufi è leggje inniani. Dopu l'assassini lucali, ancu parechji pelle fossi:

Cumu per accede à a Riserva Naziunale Tsavu?

Avanzendu a strada di a cità di Mombasa à Nairobi o di volta, passate per a porta principal di a riserva. Tutti i feriori è i intersezzione sò marcati da i segni. Pudete vultà à u busu (u prezzu hè circa cinque centu chilometri) o allughjenu un caru, è dinò di seguitu cù una scursioni organizzata.

I turisti, chì anu visitatu questa riserva, venite una volta è novu. U tempu passatu in u territoriu di Tsavo in Kenya hè mai suffiziu per vede tutti l'attrazioni lucale. U prezzu di u bigliettu hè trenta è seicentu è vinti pesce per i zitelli è adulti rispettivi.