Nairobi Arboretum Park


A principiu di u XXu seculu, un ferruviu era custruttu in Kenya , è per questu, a bassa era sempre necessariu. Allora l'amministrazione di a citadella di Nairobi hà dicisu di realizà un esperimentu è sapendu quale esistassi di l'arbureti lucali venunu da più veloce nantu à i piantazioni. In u 1907 un pùblicu fù apartu quì, chjamatu Arboretum è rapprisenta un arboretum.

Infurmazioni ghjugna

U parku piace à u guvernatore di novu britannicu, chì hà urdinatu di custruisce quì a residenza ufficiali di u capu di statu. L'edifiziu hè un palazzu è hè chjamatu a Casa statica (House State).

I primi presidenti di u paese eranu infatti quì: Jomo Kenyatta - u primu capu era in a so cità nativa di Gatunda, è Daniel Arapa Moi - u sicondu capu, hà viviatu in u ovest da a capitale in a so residenza in l'area di Woodley. Ma u terzu presidente di u statu - Mwai Kibaki - hè ancu stallatu in appartamenti di u guvernu. Avà l'ughjettivu "Casa bianca" ùn hè micca permessu i visitori, ma u territoriu di u Parque Arboretum in Nairobi hè apertu per a sestazione.

Descrizzione di u park

L'entrata à l'arborettumu hè liberu, è a visita hè pussibule durante tutta l'annata da 8h ago à 6h. Eccu, à l'ombra di l'arbureti, i residenti lucali è visitadori à a capitale di Kenya sò salvati da u caldu caldu ghjornu. U parcu hè veru genovore, è a vegetazione circundante permette di respira l'aire frescu è frescu.

In Arboretum park in Nairobi, ci sò à trente centu spezii d'arvuli differenti, ci sò circa un centu spezie di tutti i tipi d'aus, è ci hè ancu un zuccu di zoo. I vegetali occupanu 80 ettari di parcu, chì si traversanu cù i rocci. Ci sò variità assai esotesi di a flora, purtata da tuttu u cuntinente africanu.

U territoriu di u parcu hè in generale bè custumitu è ​​neve. Hè veru, in certi locali, i radichi di l'arburemi danò l'asfaltatu, perchè deve esse attentu. In ocasi, bandine di monos è visitatori senza scrupuleghje pò abbandunà i spedizione dopu à ellu stessu, ma questu hè sempre sguassatu.

Cosa da fà?

Infrastruttura in u Parcu Arboretum hè sviluppatu bè bè. Ci hè una buttrega in quessa chì vende:

I visitori à Nairobi Arboretum Park vogliu per paièmichi famigliali, à sente u cantu maravigliu di l'uccucci, divirtìammu a natura scénica è osserva i bandoli amatori di monos, chì sò assai numerosi quì. Se vulete firmà in silenziu è solu, di l'affare è u rughjonu di a cità, dopu in u territoriu di l'arborettumu ci sò posti apartementi, è in ghjorni è notte amanti di una stilata di salute per sana à ghjucà è per esercite. Inoltre, i festività sò stati quì. A questu tempu in u parcu hè sempre moltu è assai divertitu. Invita celebritii e artisti di Kenya. I visitori sò venenu da tutta a cità, u paese è altri paesi.

Arboretum Park in Nairobi hè u megliu parcu in a capitale di Kenya . True, durante a staghjoni precipitazione ùn hè micca sempre cusì cunfortu quì, postu chì e catene anu da scorri da l'arburi duranti un pezzu di tempu, è dinò a terra in terra.

Cumu à u parcu?

L'arborettumu si trova nantu à a strada statale, à 3 km da u centru di a cità. Arboretum Park hà dui entrances: u primu hè vicinu à a State House, è u sicondu - vicinu à u Stop Kileleshwa. Da u centru di a cità, pò esse tuccatu à pede o à taxi (u prezzu hè apprussimatamenti circa 200 chettini Kenani), è dinò indipindentamente un auto. Ci hè un parking privatu vicinu à ogni intrata.