Chì hà inventatu a bicicletta?

"Nisun bisognu di reinventà a rota!" - perchè sèntete sete sse sta frasa più di quarchi anzi ancu di voi stessu. Quand'elli dicinu accussì, solitu vulianu enfasi di a simplicità di u casu, quandu qualunque devviate solu cumpone, ma in micca manera di acceleranu u so processu. Ma, paradoschicamenti, sapemu assai da a invenzione di una bicicletta. Per esempiu, sapete, in quandu annu inventaru una bicyclette? Puderanu micca. E chì invintenu a prima bicyclette? Ùn sapete micca? Allora u nostru articulu hè per voi!

Quandu dicenu in un famosu chì dice, ùn hè mai statu tardiu per apprendre. È ùn hè micca scuntalatu per ùn sapere micca qualcosa, hè vverente per ùn volse imparà una cosa nova. Cusì, parleremu un trattatu simplice è assai complicatu - una bicicletta.

Quale hè chì prima inventò a bicyclette?

Immediatamente fughjemu per debbuli un mitu cumuni. A bicicletta fù inventata micca da Leonardo da Vinci. U famosu disegnu, chì prublemiamenti appartene à u bastone di Leonardo, in fattu hè micca.

Inoltre, ùn ci hè statu cunferma di a legenda chì a bicyclette hè stata inventata da u viddanu Artamonov, è chì hè sempre in un museu di Nizhny Tagil.

In fattu, a bicyclette, in u sensu mudernu di a parolla, hè stata inventata micca in seguita. A so perfeczione era almenu 3 stages.

In u 1817 u prufissore tedesco Baron Karl von Dres hà inventatu qualcosa cum'è un scooter. Era cunsistenti di 2 roti è fù chjamatu "Machine à Pianu". È dopu cun compatrioti alcuniscenu sta scooter un carrettu (in onore di l'inventore Dreza). In u 1818, u barone Karl von Dres hà patentatu u so invenzione. Quandu anu amparatu da u scooter in u Regnu Unitu, fù intesu "dandy-chorz". In u 1839-1840 in una cità chjaru in u sudu di u Scoutu u ferrallu Kirkpatrick Macmillan hà perfezzionatu a camminatore, agghiuncennu pedali è una sella. A bicicletta di McMillan hè assai simile à una bighja moderna. I pedali avianu a èssiri ammazzati, turnonu a rota di u rota da u rota di u ghjornu trasversale, è u frontale puderia esse tornatu cù l'aiutu di u ruchju. Per i ragiuni ragiuni chì ùn anu sapiatu, l'invenzione di Kirkpatrick Macmillan restava pocu cunnisciutu, è era prestu in u scurdatu di ellu.

In u 1862, Pierre Lalman hà da decisu à aghjunghje à i pedalli di "dandy chorus" (Pierre ùn sapia nunda di l'invenzione di Macmillan). In u 1863 s'hè rializatu a so idea. Molti di i so prudutti sò cunsiderate a prima bicicletta di u mondu, è Lalman, rispittivamenti, u creatore di a prima bicyclette.

A quistione "Quale hà nvintata a prima bicicletta?" Invariabilmente rinforza à un altru, micca interessante interessante "Quandu era inventatu?" L'annu di l'invenzione di a bicicletta pò esse cunsiderata 1817, l'annu hè stata inventata una "camina magna", è 1840 è 1862. Ci hè una altra cita ligata à l'invenzione di a bicyclette - in u 1866, quandu a bicyclette di Lalman hè stata patentata.

Dopu ddu puntu, a bicicletta hà stata aduprà ogni annu. I materiali da a quali a bicyclette hè fatta, u disignu stessu, è i diàmetri è i raghji di u rota mudificate. In ogni casu, una bicyclette essenstema moderna ùn hè micca assai differente di a bicicletta Lalman.

Cumu fendu inventa a bicyclette?

Se assicurendu chì a prima bicyclette fù inventata da Pierre Lalman, allura a cità di nascita di a bicyclette hè Francia. In ogni casu, i tudulani anu creatu chì a bicyclette hè stata inventata in a so patria. In parti dinò esse ancu veru, perchè s'ellu ùn hè per l'invenzione di u Baruni Carl von Dres, Lalman ùn avete micca pinsatu migliurà.

Ma ancu di l'Escocia, ùn duvemu micca bisognu. U prototipu di a bicyclette, disignatu da Kirkpatrick Macmillan, in fattu, diffirìanu pocu da l'invenzione di Pierre Lalman.

"Perchè reinvintà a rota?"

Sta espressione hè stata fatta in u nostru vocabulariu. Quandu si pronunzianu, significheghja opari inùtuli nantu à a creazione di quarchi cosa chì hà longu cunnisciutu da tutti. Esprissioni di sta tipu sò usati in parechji paesi. Ma, interessante, l'esurtazione di una bicicletta hè caratteristica solu di i paesi post-sovietici. E perchè noi chì avemu un amori per i bicycles?