L'edificazione di u Parlamentu di u primu presidente di Kenya


In u core di a capitaline Kenya, a cità di Nairobi , hè a custruzzione di u Parlamentu di u primu presidente di u statu. A so entrata cintrali hè impaurita cù un signu cù a scrizzione, chì leghje: "Per una sucità ghjustizia è ridinati ondi".

Passatu è Presente

A storia di a custruzzione di i posti hè interessanti, perchè u primu menziu di a custruzzione di u Parlamentu di u primu presidente di Kenya data di u XIX seculu. U primu bastimentu era fattu di lignu, per quessa, dopu avè servutu u termine, hè statu sustituitu da un novu, più mudernu è affidabile. Questu avvene in u 1913. Dopu à trenta anni, i capi di l'ufficiu, cunvinendu chì questu custruesu ùn hè più à u cumplettu di e prublemi cun u settore, u travagliu di a custruzzione urganizata, chì risultava in u parlamentu, chì duverà u travagliu oghje. U bastimentu hè fattu in stili cumuni.

Oghje, u travagliu di figuri politichi di Kenya hè dispunibile per l'osservazione, qualcunu pò passà à u parlamentu è vede cumu si jornu. Inoltre, i turisti sò invitati à visità excursions chì si sò in galerie parlamintivi è introduceru a cultura è a creatività di a populazione indigena di u paese.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u locu di interessu cù u carru. Sceglite l'autostrada A 104, chì si trova in vicinanza immediata di a fita. Inoltre, in un passaghju di trenta minuti da u locu indicatu, ci hè una stata di trasportu pùblicu , perchè quelli chì vulete vanu cù l'autobus.

Pudete visità u Parlamentu di l'edifici in ogni lugiziale di 09:00 a 18:00. L'accessione hè liberu, ma vale de avè un pocu soldi cun voi si pensa à visità una di l'excursioni.