Museu di porcellana (Riga)


In u Vechju Città di Riga Ci hè parechje musei, è unu di elli hè dedicatu à a grande porcellana di Riga. Quì pudete vede i prudutti di stu materiale bella è elegante di trè sèculi. Ci sò una mostra rara creata sottu l'auspices di a famosa manufactura di Kuznetsov è Essen, una grande cullizzioni di porcellana "nascita" in l'era soviètica, è dinò l'opara di maestri muderni.

Storia di u museu

Dopu chì JSC "Riga Porcellana" hè stata liquidata, a question hè stata nantu à a destinazione di a so ricerca di u museu. In u 2000, tutte e prudutti di porcellana cunservate hè stata trasferita à i corpi di u Municipiu di Riga, è un annu dopu una dicisioni hè statu fattu per apre un museu cumplicatu.

U fundazione di u novu museu era tuttu u patrimoniu di a Fabbricera di Porcellana Riga. A causa di u fattu chì unione unificò dui di i manufacturas letonii più famusi (Essen è Kuznetsova), a cullizzioni ùn sò micca solu articuli fatti di porcellana è di faïence produciutu durante l'era soviètica, ma ancu di prudutti vàlidi di u XIX seculu.

Oghje, una cullizzioni moderna hè stata gradualmente furmata, ma u ricustituzione di l'esposizione Kuznetsovskaya è Essenov hè una direzzione priuritale di u sviluppu di u museu.

Ciò chì vede?

U museu di porcellana in Riga hè una stanza chjuca cù diversi camere. A ricerca tutale di circa 8 mila elementi. Ci sò esibizioni permanenti induve a porcellana di e diverse tempi hè rapprisintata. L'esposizione più numerosa hè dedicata à u periodu di 50-90 anni di u seculu passatu.

L'attenzioni particulari di i visitanti hè attatu da u "Corner Rojo", induve si trovanu elementi di porcellana cù simboli comunisti Sovietici. Ci hè un locu famosu di Stalin, chì era fatta da i maestri di a fàbrica di Riga comu rigalu à u grand leader. In ogni casu, in vigilia di a presentazione di a presentazione, ci hè statu un incidentore. Comu un veru amicu è cumpagnu, vicinu à i so artisti Joseph Vissarionovich ripresentati Laurent Beria. Sugumamente, u Cummissariu Populari hè dichjaratu un "nemicu di u populu" è un spia straneru. U bufunieru fù rimpiazzatu in furia, eliminendu u ritrattu di un dubious companion. Ma mentre i patroni facenu questu, Stalin murìu di sfortu. U donu hè in Letania.

U museu alzà ancu exhibe d'autore di artisti contemporaneu (Peter Martinsons, Inessa Marguveichi, Zina Ulte).

Tutti i visitori di u museu sò indicati un cartoon interessante dedicatu à a storia è u sviluppu di l'articugrafia di porcellana. Titoli in 5 lingui (letona, russa, alimana, inglesa, sueca).

Cosa da fà?

Sì vinutu à Riga ùn hè per un paru di ghjorni, ma almenu per una settimana, pudete piglià l'oppurtunità di creà un souvenir insoliticu per ricurdà cù e vostre propriu mani.

À u museu di porcellana, un travagliu creativu hè apertu in Riga. I partividi di a classa maestra sò offruti dui classes per elettu da:

Pigliate u vostru travagliu pò esse parechji ghjorni dopu a ferraghju.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U museu di porcellana in Riga si trova vicinu à u terraplan di u Dvina occidentali , nantu à a strada di Kalyeju 9/11, micca vicinu da a Chiesa di San Pietro.

U territoriu tutale di a zona vechja hè una zona di pedestrianu, perchè ùn avete micca à u museu per trasportu. Da a parti occidentali, piglià u tranche n ° 2, 4, 5 o 10 à u Stop di Grēcinieku, andendi à u Street d'Audēju, chì croce u Street Kalėju.

Pudete ancu ottene di a parti orientali di a cità - in u trasportu di u trasportu nè 3, arrivanu à u boulevard Aspazijas, chì ancu intersezzione cù a strada d'Audēju, da unni vai à Kalyeju, unni u museu si trova.

In ogni casu, serete guidatu da a spire di a cresia altissima in Riga - Cattedrale di San Pietro. Mantene à quessa, è definitivamente ùn sia persu!