Museu di a storia di a medicina chjamata Paula Stradynia


U museu di Paula Stradynia di a storia di i medicina si trova in una casa di u principale di u seculu XIX in a capitale di Lettona nantu à u Carreru Antoniassiu. A mansarda hè custruita in cunfurmità cù u prugettu di l'architettudu ingenudu di Riga Heinrich Karl Shel. Addivintò u creatore di più di quattru documenti di diversi edifici, assai di quelli oghji sò u statutu di monumenti architettoniali.

Storia di u Museu

U museu di Paula Stradynia di a Storia di Meditazioni vinni fundata in u 1957. In prima, i so fondi si sò furmatu da a cullizzioni persunale di unu di i medichi letò Pauli Stradini. A so cullizzioni unica Pauls hà cuminciatu à cullettinu in l'annu scriviendu a prima dissertazione di dottore. Più di più di 30 anni, ricuminava e so colecchieri cù apprufunnita novi cunnessu à a medicina di i diversi è di parte di u mondu.

Un annu dopu a creazione di u museu di l'histoire medica, hè decisu di dà u nome di Paula Stradynia. Trè anni dopu u museu puderia diventà publicu, è apre a so porte à tutti i tempi. I so fondi in Riga guardate più di 203 mila esposizione, chì face un di i più grandi musei in u mondu in questu direzzione.

Esibizzioni di u museu

Espiuti permanente di u museu sò spartuti à cinque maiò gruppi: arti, materiale di foto-phono-cinema, sughjettu, manuscritti è documenti, libri rari è pubblicazioni stampati. In u cartulare, più di 163 mila unità di storie sò sempri esposti.

A funzione principali di u museu di a Storia di a medicina, chjamata Paul Stradynia, hè di spende l'interessu di l'abitanti à a storia di a guariscenza di l'antichità finu à u presente. U museu più chjaramente si basa un paral • lulu entre u sviluppu di a medicina, cum'è a so diverse orienti, cù a storia di a civilizazione. A mostra hè creata in cunfurmazioni cù l'idea di u fundatore è occupanu 4 floors. U museu di a storia di i medicina si trova pocu populari, più di 42 mila persone visitate a so urdinazione annantu.

L'expositioni sposti ind'è quelli periudi:

  1. U principiu di l'exposizione ci conta a l' urighjina di a medicina : u trattamentu d'arba, ferita di curuna, procedimi di u travagliu simplici. Ci hè ancu pruposti attraversu in scavi archeologichi è artiglii di shamani è curati.
  2. L'exposizione precedente hà sceltu in l' hospital è medievale medievale . Eccu l'osse di persone cun lezioni variate, aghjuntevanu e prublemi principali di u Medievu è i principii di u trattamentu.
  3. A cullizzioni di tempi muderni assorbiu a storia di u prugressu di quelli anni. X-ragi sò stati scuperti, l'effetti di l'anesthesia ethereal hè statu studiatu è i primi operazioni sò realizati sottu a so influenza, assai vaccini si truvati da e malatie chì avìanu statu cunzidiratu in mente incurable.
  4. A scursioni hè summatu da a storia è esposizione nantu à i rializazioni di a medicina letona : a storia di u seculu seculu di Riga, per u prismu di u sviluppu di a salute è di a medicina, spastamenti sanarmenti taliani, u studiu memore tutale di u patronu fundatore è u cuntributu di i scientisti letoni à a biologia spaziali.

Inoltre, u museu offre servizii servizi di fondi di bibbiuteca, chì inclusi più di 37.000 publicazioni. Questu includenu dissertations, catalogs, literature special, dictionaries, books with autographs and much more. Per fà cumercii scientificu in u museu edifiziu, una sala di cunferenza cun una area di 100 m², cù a pussibilità di cunnettazione di u sonu è di presentazione. Ci hè ancu accessu gratuitu à Internet.

Cumu ghjunghje?

U museu pò esse acquistatu da u trasportu pùblicu, trolebusbus Nos 3, 5, 11, 11, 12, 25, 37, 41, 53, N2 andate à questu, avete firmatu à u Mākslas muzejs.