Monumentu à i cumbattenti di a rivoluzione di u 1905


Letònia hè un paese cun una storia increéiva è ricca. In ogni cità, pudete truvà l'edifizzioni, sculture è altre attratti chì ponu sapè di ciò chì l'statu hà avè travagliatu in qualchì u tempu. Un tali «portal à u passatu» hè un monicu pè i cumbattenti di a rivuluzione di 1905 in Riga .

Monumentu à i cumbattenti di a rivuluzione di 1905 in Riga - description

U munumentu esmentatu hè una cumposta sculptural dedicata à successi rivoluzionarii chì s'hè fattu in jinnaru 1905. U munumentu hè una statua di espressione bi-figure in chì un ghjovanu sullivanu una bandiera perch'ellu falà da e mani di u so amicu è cuntinueghja a purtari l'ellu è u zitellu chì era gravemente danni durante a manifestazione. U munumentu hè fattu in i migliori tradizzioni di u realismu sucialista. L'autore di a scultura, Albert Terpilovski, hà sappiutu per fà u munimentu dinamicu, perde ùn sò micca solu dà una carica simbolica significativa, ma ancu cù l'urganizazione organica in u paisaghju di a cità.

Questu materiale per u munumentu, granit è bronzu sò stati utilizati. A grand inaugulazione hè stata aduprata in u 1960, à u stessu tempu riceve u statu di un monumentu di l'arti di significazione ripubblicana. In u anniversariu di u centu anni, in u 2010, l'scultura hè stata sguassata da u pedestalale di granitu è ​​mandatu à a ristaurazione. In ogni casu, in u 2011 u munumentu era torna torna in u so locu pervativu.

Cumu ghjunghje?

U Monument à i cumbattenti di a rivoluzione di u 1905 si trova direttamente in u terraplante di u Daugava . Per accustà à u pedestal cù sta scultura, pudete passà a strada per u 13 di ghjennaghju. Quandu avianu acquistatu a intersezione cù a viaghju di trasportu di a cità, vi vede u monicu stessu.