Livia Square


Unu di i turisti principali di Riga hè l'area di Liv, chì era custruitu pocu fà recentemente in compazione cù altri edificatori di a cità. Ci tira à i turisti cù stoni architettonii in u mondu.

Area de Liv, Riga - storia di creazione

In u 1950, u prugettu sviluppava Seletsky, secondu chì u territoriu, sfruttu di razzi fascisti, diventò un locu bellu funziunatu è funzionale. À u primu, a piazza hè stata chjamata "Piazza à a Filarmonica", perchè u Cungressu Granniu si trova in u listessu spaziu. À quellu tempu, a Società Filarmonica Letona funziona. U novu nomu di a chiazza era stata inventata in u 2000.

I travaglii di ricuperu succorsu in u 1975, secondu u prughjettu di i Baroni - miritatu paisolu d'un paisagiu. I cambiamenti sò quì:

  1. Ci era stati, posti per u restu, è in u centru un paleta cù una fontana era custruita.
  2. Hè interessante è una idea di u maestru cumu per fà un spinu dicurativu, chì ripiddiche riittate u paisaghju di u tempu chì u fiumu scorri dinò u fiumu in Riga.
  3. In u invernu, pudete meet as many people there as in summer. Dopu tuttu, una pista di ghiacciu hè speduta in u quadru, chì hè apertu per adulti è i zitelli.

Līvu Square, Riga, per mezu di l'ochji di i turisti

Quandu u locu hè in a parte antica di Riga, ùn hè micca passatu per questu, per quessa hè visitatu ogni ghjornu da parechji turisti. Quì pudete amparà l'edifizii residenzali originali chì sò stati priservati da u 17u seculu. I caseri istantaneamente attranu l'attinente di i turisti cù un veru ardenu.

Quelli chì visitanu l'area in l'estiu, puderanu à pusà à a tavola di una cafè aperta è ammirazione di a vista fantastica vicinu. U rivinimentu cuntinuu in a quadrera hè duvuta à a presenza di ristorante è i clubs à pusà. À a sera, più persone riunite per sente i muscelli di a strada.

Lugares de interesse da Livia Square

In più di un paisaghju interessante nantu à a chiazza di Livs sò l'altri prudutti d'assistenza ancu u turistu più sperientu. Parlà di u Granni è u Guild Small , a famosa Casa Koshkin è u Riga Russian Theater :

  1. Hè impussìtellu di missu u Guild Big o Small , perchè littiralmenti viaghjanu in viaghju nantu à a strada. A maiò parte di tutti i turisti sò attrati da l'internu riccu di l'edifici. L'apparizione di i dui cunghju hè stata a split da quella in a fine di u 14 ° seculu. Allora u Chjocki ghjunghjenu i maestri, è u Grani Guildu si trasferì à i mircanti.
  2. Sò micca di a casa di u ghjattu in più di Riga è Letonia , ma micca perchè u custruitu hè una architettura unica, ma per l'attuali in forma di gatti neri cù culleti risanati, chì u pruprietariu di u palazzu situatu. Era un tipu d'attu di rimuneru di a guild merchant, chì sfamatu u parte di Blumer. À a listessa pate di vaghjime hà cercatu in a direzzione di a stanza di u capu di u guvinciu micca a parte più bona. In seguitu, u pruprietariu hè stata pigliata in u guild, è u ghjattu era annantu à u Guild Small. Questa guida di storia cun piaciri li turisti finu à quì.
  3. U Riga Russian Theatre hè statu apertu in u 1883 è hè cunsideratu u dramma dramaticu più anticu fora di Russia. U so repertoriu sò studi russi è di u mondu, è a troppu hè sempre attivamente impegnata in viaghji è participazione à i festivals.

Cume si avvicina à Liva Square?

L'aria di Livs hè situata in u cori di a cità vechja , circundata da such streets: Meistaru, Zirgu e Kalku. Sè avete aduprate com'è una tradizione famosa cum'è a Chiesa di San Pietro, po è ponu ghjunghje à pede, a strada serà di menu di 5 minuti.

Pudete utilizà trasportu pùblicu, rotte di trammi № 5, 7 è 9. Quandu deve esse in a bus stop Nacionālā opera. Allora accumpagna À Aspazijas bulvāris à a intersezzione cù Kalku iela. Hè necessariu di ghjunghje in a intersezzione cù Meistaru iela, dopu a quale hè necessariu di vultà in questa strada è camminate uni pochi metri più.