U zitellu ùn guadisce micca u pesu

Ogni mamma hà stintu chì aspetta l'apparenza di mucche rosati, chì generalmente indica chì u zitellu hè bellu sviluppatu è crescente. Ma certi voti pari à a mo mamma chì u zitellu venenu pocu pisu è ghjè troppu in pocu persu da i so cumpagni.

U pesu di u zitellu à u mumentu di u nàscita affruntà parechji fatturi, cumpresa l'eredità, u statu di a salute di a mamma è e funzioni di a so dieta durante a gravidanza. In i primi ghjorni di a vita, u zitellu pèrdita per un 10% di u so pesu, chì hè assuciatu à a liberazione di i feces originali (meconium) è à a ristrutturazione di u corpu.

Cumu si un zitellu addivassi?

Doppu dui mesi di età, hè cunsigliu di pende u zitellu ogni simana, durante u primu annu di primu - un ghjornu.

Tarifti approssimati di u pesu di pesu:

U pezzu di u corpu duverà esse duppià à l'età di quatru mesi è tripled da l'annu. Hè impurtante chì tutte e tàvule dà solu valura apprurtivate, è ogni zitellu sviluppau sicondu a so lega individuali. Se u zitellu ùn hè micca guadagnatu pisu, ma ferme fermu attivu è mobile, a so pelle ùn hè micca pallida, perchè ùn hai micca bisognu. Se a tela di u babbu hè pallida è arrugata, questu pudite indicà a malnutrition. U cumpurtamentu ùn pò micca esse accertatu determinar se u latte di u zitellu hè abbastante - un zitellu famu chjera tuttu u ghjornu o in contru assai per dorme.

Perchè u zitellu aumente più pisu?

A raghjoni chì un zitellu ùn guadisce micca u pesu, pò esse parechje malatie, per esempiu, infezzjoni da helmintii o di prublemi di una natura neurologgica. Ma a maiò parte di a culpa di piscia pocu insuffisente hè u regnu alimentariu impastante. Verificate quantu quantu du u zitellu hà bastante latti, pudete per u numeru di diaperi umdi. Un ghjornu avete bisognu à pudeti fà u diapere è vedi quantu volte u piu ghjittianu. Pettu finu à un annu annantu normalment uranium 12-14 volte à u ghjornu, mentri l'orina ùn deve esse inesu u biancu pallidu.

Sì, dopu à a prova, truvate chì u zitellu ùn hè micca guadagnatu o hà cedutu purtà pesu per una mancanza di latti, ùn hè micca impughisce immediatamente à a tenda per attraversà.

I seguenti cunsigliati sò aprite à cumu per aiutà u vostru zitellu in u pesu:

  1. Sì a mamma è u zitellu sò nantu à l'alimentazione gratuiti (nantu à dumanda), u zitellu nascitottu pò ùn averà più pienu per a diminuite di a lattazioni. La lactation puderete diminuite da a malnutrition di a mamma o di u stressi trasferitu. Ci hè ancu crispamentu di u taccu, chì u zitellu hà bisognu di più latte, è ùn hà micca bè. In questu casu, a mamma hà bisognu à crescate a quantità di liquidu chì si befia - per bevande té da u latte, da tè a base d'herbanti o di tè per aumentà a sera aghjustatu dopu ogni alimentazione. Nuts è vitamini per i sughjetti è e pregnant femonie sò ancu utili. In a farmacevula pudete cumprà una droga di apilac medievale basatu nantu à u lettu di mamma di l'abi.
  2. U puderebbenu cumminciutu chì ùn hà micca guadagnatu, ùn manghjate micca solu duranti u ghjornu, ma à a notte. Se u zitellu dorme tutta a notte, po è deve esse appiicatu à u pettu dopu ogni tretu ghjornu à a notte, quandu deve esse sicurità chì u zitellu ùn serebbe dura u so pettu in a so bocca, ma attivamente chjappi. Per fà questu, pudete bisognu di svegliammi u zitellu.
  3. U zitellu chì hè lacunzelate pè chjuderà un mussu o perchè a so debule ùn pò micca chjappà a cantina necessaria di u latte, devia esse à u mumentu quant'è u tempu chì hà bisognu (quarchi più di l'ora). Duranti stu tempu, hà da piglià u latti grassu, chì prumove un criaturu efficace è u pisu.
  4. U mutivu di u piccu un zitellu ùn hè micca guadagnatu pisci hè male, è l'intruduzioni di i cumerzii cumplementari pò esse incorrecte. In ocasi, a mamma ghjocanu lure in grandi quantità, è ùn hè digerutu. Dunque, anche cù l'intruduzioni di l'alimentariu cumplementu, ùn deve micca firmà l'alimentazione di u to baziu per migliurà l'assimilazzioni di i novi alimentari.