Cume si apre a champagne?

Cume d'alcuni un locu di a moda europea cum'è una storia. In a tenda di spiriti d'elite, u russu hè vinutu per circà l'exclusività di 40 anni. E siccomu l'scelta era enormu, è era impussibile di capiscenu di manera indipendenti, u nostru erculu chjamatu u cunsigliu è li dumandò: "Avete da aiutà cun l'unificazione di un voddu bonu?" Un consultant hè statu un Britannicu è invece di vodka cunsigliatu di u whisky. U sicilianu doppu si juncìu a cunvegazioni, chì dichjarava chì u whisky hè quellu, chì hè a cerveza Bavarian o schnapps, chì hè a cosa. U quartu, u Frenchmanu, avvicinavanu cuncepimmente à i trè omi chì anu tramandatu da a conversazione. Ellu intesu un momentu, cumu chì ognuna pruteghja u so vinu nazionale, è ùn pudia micca firmatu è hè ancu intrutu in una discussione. "Eternu, sì sbagliate, u megliu è u più ùtule hè u vinu champagnu". "Perchè, perchè?" Exclusi u dispusitivu trio in una sola voce. "Sì, perchè u vostru vodka, u whisky è a cervia sò destinati à i piccatori ordinariu, è u champagne hè un vinu noble per i rè. Napoleone, vincennu una altra vittoria, cuminciò cù champagne, apertu cun un colpu di sapuri. Sapete cumu aperte champagne correctament? E quantu manere per esse? Hè ciò chì hè. Sì, apertura un spumante hè una scienza sana. Cumpigliate oghje ancu oghje.

Dui palori nantu à l'etiquette

Ma prima avemu amparatu a tecnica, cumu si apre a buttiglia di champagne in u modu classicu, o in un modu di hussaru cù un cuteddu, parlemu di a cultura di bevande gassate. Cusì, aperte u champagne, prima di tutte e cose di l'altri, observe precautions de segurità. Un signu di u tonu bonu hè a capacità di fà una buttiglia micca cun populari alta, ma cù un dulce suspiro.

Sicondu i sperti, una buttiglia di champagne hè abbastanza per 8 serviette, perchè u pruprietariu ùn passà a buttiglia aperta à i invitati, ma vende u vinu in vetru. Dopu tuttu, in un certu puntu a vittura s'accu, è a persona di quale ellu successivanu, vene in una situazione vvagina.

U champagne sec à secu deve esse spresse in vetru magre finte, alcuni chjamati "flute", è dolce - in largu, ricorda à un tavulinu. Mantene e vetru, anu ancu esse correctu. I prughjetti di i prufissiunisti recomandanu di piglià nantu à una standa o, in i casu estremi, per a voglia di i vetru. Per piglià vetru per un tavulariu hè inacceptable, u vinu s'aleviarà è diventà senza gustu. A strada, a so temperatura ùn deve esse micca più di 8-10 gradi C. E chì quandu u vintimentu di u champagne ùn hè micca troppu in spiaggia, in i vetru hà prima parlarà un pezzu di ghiacciu.

I snacks hè ancu spumante di furmagliu, olivi, carne bianca, frutti di frutti o di frutta. In quantu à a quistione di quantu, quantu è se esse possibbi à accumpagnà u champagne apertu, a risposta hè definitu negativu. E avemu passatu à a scienza immediata.

A manera di apertera una buttiglia di champagne - u modu classic

Pigliate una buttiglia di cava champagne, mette cù una napulita, cercannu l'etichetta (per quessa, serà più piacevule per aghjustà). Cù a to manu ferita, aghjunghje a buttiglia è riponde nantu à u to pettu à un angolo di 30-45 gradi. Cù a to manu diritta, rinfurzà cù cura u filu è rinfriscà lentamente u suoru, rotendu cù u pulenda è u mini-norme. Pruvate micca daverà a buttiglia per ùn aggravate u gasu. In ogni casu, se u champagne hè sempre spumante, pigliate una cucarazza frusta è aghjunghja à l'apertura di l'buttiglia. U bubbles saranu tranquillamenti immedanevi, cum'è gattini.

Cumu apertu una buttiglia di champagne in un hussaru cun un cuteddu?

Questa manera assai uriginale adattarà à quelli chì avianu apertu l'intermezzu "u cane manghjò" è questu vole novità in stu prucessu fascinante. A tecnica hè appressu. In manu u diritta, pigliate una buttiglia di champagne fretu. Mantene detta a fondu à un angolo di 45 gradi. Cundite chì a buttiglia ùn hè micca diretta à candele, invitati è ghjunti l'ogetti. Da u collu, sguassate u pezzu è fate un prugettu stretchinu u filatu chì possu u corcho. In manu diritta, pigliate un grande croquette di cucina, o più bien una spada. Truvate dui costi partiti nantu à l'buttiglia. U cuteddu avà appiccicatu, apuntenderete à voi stessu. Impussibule capisce, cù una freccia ridette di a pala con forza, chjude u grippu, dirigendu u muvimentu sliding à unu di e custumi. Cù u calculu correctu, u collu hè straccatu da u primu colpu è senza sparaghji. Ancu s'ellu ùn hè micca faciule fà questu, avete bisognu 5-6 buttigli di champagne mentre u maestru di sta capacità. È ancu, quandu s'abbicina, prutegge a vostra riti da i pussibuli ripruvisioni, in particulari quandu u primu prucessu d'apertura.

Comu pudete vede, u Francescu avia ragiuni. Champagne è verità, un vinu incantu per i re, chì necessitanu una attitudine correlate.