A ricetta per marmellata cù fècula trà biscotti congelati

Mentre chì i frutti freschi ùn hè micca una staghjoni, hè assai bellu successu di preparà diversi compoti è di castagni, pudete aduvà boni freschi splorati.

I ricetti di u ghjornu nantu à cumu fà una farina diliziosa è fragrante da frutti freschi è fècula.

Cume a marmellata di biscotti congelati è fècula - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Bramani cungiati per corse to kissel necessarily defrost. Hè megliu per fà quì in un modu suave, trasfurmà in anticipu à u baziu di u frettu. Dopu quì, avemu i lampate i boli cun una licenziale , è poverà u moltu à un tamarzu, sipartendu u zucchero. Componente rigidu ùn hè micca spesitu, ma sponde di dui litri d'acqua purificata è posta nantu à un pianu nantu à u focu medium.

Quandu a mutazione hà righjuntu u puntu d'ebbezzia, aghju cocutu per trè minuti, è da filtru, fate torna d'fracete, fate u zuccaru granulatu è mettite finu à chì i cristalli dolci sò disoltti cumplessi. Pudete aghjunte opcionalmente un bastone di canna, friddi o qualsiasi altre spice per u sapori. L'acqua restante si mischia cù u zucchinu di bacca è dissolvi in ​​u fucu di patata liquida riducutu. U ligne più minimu di a so cantità, prupone in a ricetta, permettenu l'acquistà una pruduzzioni suffine di u gustu. Per un risurtatu più densu, pudete mette à u massimu. Avete bisognu di trasfurmà a suluzione in un caldo di bonacu. Per fà questu, aghjustemu l'ultimu intensivamenti è aghjunghje u zuccu cù fècula in questa ora cun un fasciu ghjustu. Fate questu senza prendrà, senza firmà u feritu per un minutu, per evità a furmazione di lumps. Guardemu i marmellata da u frasa nantu à u focu finu à chì furore, è scumpressate da u pezzu, permettemu di fretu è pudemu serve.

Kissel da frutta fresca cun fècula - una ricetta in un multivariate

Ingredients:

Preparazione

Per preparà un basgiatu in un multivariate, postu bapè cunghjuntate in u tastu, fate elli cù dui litri di acqua fredda purificata è viaghjate nantu à u modu "Steam" durante vint minutos. Dopu quì decantemu u decuccionu è molre a baga cù un colpu finitu, scaccià u pasticcellu è aghjunghje a pasta cù a base di u liquidu è u ritornu à u multicastri. Aghjunghjite i cristalli di zuccaru, traspremessi finu à chì sò disolvi cumplittamenti è invierti nantu à u listessu modu per quasi deci minuti. Duranti stu tempu, dissolverà amuzzu in l'acqua rimanente, è aghjunghje pocu à u multicastri, afflicitanti stinzendu a massa cù a seconda manu. Aghjunghjenu a tappa di u dispusitivu è l'avete da culotte per una ora.