Kissel da cherry - ricetta

Malgradu u fattu chì l'esicuzzione hè solu ghjustu, ciucciu di cirasa pò esse chjucu. Un bulu deliciosu è aromaticu serà gudutu di l'adulti è di i zitelli, è a so preparazione ùn duve pocu tempu è energia. Dà cume fubbe a bracce da u ciliu chì avemu parlatu avà.

Kissel da u cirice cungiatu

Siccome citta fresh cherries à questa ora di l'annu ùn avete micca deve aspittà, prima cunziddi li ricetti di bevii da i ciliegeri friddi.

Ingredients:

Preparazione

Per preparà un basgiatu da un cirasa hè elementu simplice. Un e un mitallu litru di acqua hè purtatu à foglie è ci stappellinu in un cherry congelatu. Ci hè aspittendu l'acqua per fogghiate una siconda volta è scende u focu. Furmà i frutti à 5 minuti.

Mentre chì a cecera hè prudutta, avemu da abordà a solu suluzione. In un vetru di acqua fredda, femu mulinu, assicuratevi chì ci hè micca cumbugliu. Aghjunghjite a suluzione riflette à i boli cuncini cù u zuccaru è mischjanu bè, torna, curagghje chì a bèfra ùn anu micca molti. Purtate a gelatina à foglie è fogghiu fogghiu duranti 3 minuti, dopu chì a zuccarera sia sguassata da u focu è sburante in cups.

Se vulete più gelatina di u liquid, da quandu dopu aghjunghjendu fècula fogghiu addiventanu fogghiu ùn hè micca necessariu.

Ciliegia grigia

Kissel da un cirasa stessu hè duvitatu bè, ma se prifirisce una bè fiertà, uttene a seguita seguente. U sicretu di fà stu gelatina hè in a pruduzione di fècula, parenti à a quantità di l'acqua.

Ingredients:

Preparazione

I ciuri sò siparati da l'osse, fiasciamu in una licenziale è apprizzate u zuccu cun un saccu di gaze (se ci hè un sumeru - l'avemu usatu). U pane risposte hè struitu in acqua di furore (250-300 ml seranu abbastanza) è fretu durante 5 minuti. A solu risposta hè misuta cù u zuccheru .

In u volume restante di l'acqua, diluvia u fucu. Pudete u ghjacciu nantu à u foglie è porte à fogghiu, aghjunghje zuccheru, sciroppu, o u melatu à u gustu, è dopu vultà una solu magica fugliale stanca. Cogliu u cinghje u basile 5-10 minuti, remendu constantemente, per evità a furmazione di coaguli fuglianti.

Prune a gelatina hè chjucata è spedinu nantu à u kremankam, o saucers saucers. Servite cù crema, o latte cunghjuntu. Stu tipu di vìviri hè cun bè ghjelu, perchè s'è vo vulete manghjà di gelatina naturali senza gelatina, fate a gelatina nantu à i moldi è si permettà di cunghjelà in a fria.