Deprivazione di i dritti parenti di u patri

Ancu a ligislazzioni di Russia è Ucrânia permette a privazione di i dritti parenti di qualsiasi di i genitori biologici di un zitellu minori, in a prussia sta prucedimentu accetta generalmente u babbu di migliori. Spessu, i Papi dopu à a nascita di u zitellu ùn vi mancu degnu degutu l'attenzione è ùn aiuta micca a mo mamma, moralmente o finanziariamente.

Più di spessu ciò, ùn hè questa situazione chì fegate a marea per applià à i tribunale per falla di u dirittu parenti di l'ex-cumpagnu. In ogni casu, per questa ci hè parechje razze chì sò rigoru definitu da a lexislazione di i dui stati.

Chì sò i motivi di a privisioni di i pratichi parenti di u babbu di u zitellu in Russia?

Quasi tutti i motivi di privà u babbu di i riti parenti in Russia è u Ucrania sò assuciamenti idèntii, in ogni casu, sò parechje differenzi in a legione di sti stati. Ogni curti in tutta a lista appruvata da u guvernu in u mumentu di fà a decisione, dunque, almenu un o parechje articuli sò obligatori d'inizià è boni cunflittu stu prucedimentu.

I fonti di privisioni di i diritti parenti di u babbu è listati in l'articuli 69 è 70 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa. A so lista hè a seguita:

In più, in leghjulazione russa, ci hè una altra ragiuni - l'abusu di u babbu li garantitu i diritti in relazione à u zitellu. In i lege di ucraina ùn ci hè micca un articulu di st'epso.

A basa di a privazione di i dritti parenti di u patri in Ucraina

Tutti i motivi di privà i diritti parenti di u babbu di u zitellu sò riflessi in l'articulu 164 di u Kodici di Famiglia d'Ucraina. Sò casi listessi annantu à a lista russa, solu per l'ultimu puntu. Inoltre, a ligislazzioni di Ucraina in questa lista includenu una basa più, à dì: