Comu acchianari lu zitellu?

Prima di principià a lettura di i cunsiglii cumu per a calmallu di u zitellu, rispose à a question, ma avete bisognu à calà? Chianci hè un apparenza di parolle, perchè u zitellu ùn sà micca manera di parlà. Grazie à queste sona, pruvate u sistema nervuali di i genitori è i dui vicini, u zitellu sviluppeghja i so pulmonomi, aumenta u so voluminu, enrique u sangue da l'ossigenu. Un ghjornu à cinque dei ghjocu, briunendu senza ragione hè abbastanza normale. Inoltre, i genitori ùn vidu a ragione, ma u zitellu hà dettu: a mamma hà trouve assai, volenu à a mani, hè famu, hè u tempu di cambià u diaperu, etc. Ma ùn ci sò situazione chì u zitellu ore chjese cusì intruduzmente chì a mamma hè pronta per andà per qualsiasi cuncissione, solu per godighjà u silenziu. U mastru hè faciule di calmà: i mani e mani di a mamma si travaglia meraviglie. Ma i zitelli più antichi sò un pocu più complicate, ma ci hè sempre una solu suluzione à u prublema.

Vi distractanu, parli, motivate

A maiò spessu, i paisani sò intrigati da a manera di calmà un zitellu prima di caminari, perchè a maiò parte di l'histerefia succèru precisamente à questu tempu. Se u zitellu ùn hè micca più di 5-6 anni, pudete infurmà à seriu riguardu à qualcosa impurtante, chì, per via di u chiancinu, ùn hà micca avutu u tempu di fà. Per esempiu, fate chì ellu avia esse rispose un conte di fata. "Chjemu un pocu tardi, è avà da avete da leghje à voi". Ogni annu sunnu infittivi, è scurdate micca di "chianciallu". L'altru viaghju hè di dumandà à u zitellu chjaranu un pocu più silencio per chì u papà ùn ùn svegliate o u cane ùn teme. Quandu u babbu s'omplia, u veru chiancinu scorri, è i "eserciti vocali" venenu à nove. Li babysi pò esse disarmatu da una dumanda di chiancià più veloce per finisce u primu. In generale, cumu fà rinfurzà u zitellu chiancinu à una istericuli metteraghju l'imaginazione. A cosa principalu ùn hè micca per fallu invicchiate è per ùn passà nantu à u tiny little tyrant.

Ignorazione di à volte hè ancu un metu efficaisimu, ma in questu casu unu deve cunvince chì u capricci di veramente un caprice, è micca una dumanda di participazione è cura.

A frebba pudete sente ciò chì i genitori suggerenu chì un zitellu "dà cambiamentu" à un arbre, in a so ramu è statu attaccatu, à u pianu chì era cadutu. U mètudu ùn manceghja indisputablemente - u zitellu hè distractatu da una pallita d'un arbre o pianu, ma ùn solu ùn ponu "offend". In a mente di u zitellu, una tale attitudina pò esse rimesa, da a quale l'altru figliu soffrendu in l'avvene.

"Non in una parola .."

Quandu e parolle è persuasione ùn sò micca travagliate, pudete pruvà tè calmanti per i zitelli à eterna. I boni risultati sò dati da a camomile è di linden, ma l'arbe pò esse dati à u zitellu da quattru mesi. L'excellent calming of the nervous system of a child hyperactive hè aiutatu da bagnati calmarii per i zitelli (cum'è una opzione - cù l'estrattura di pani). Se ùn ci hè micca allergià, in u bagnu pudete aghjunghje l'olii essenziale chì sò adattati per i zitelli de 6 mesi. Promettenu relaxazione è rinunzià strains of lavanda, bergamota, manzanilla è di fonci olii.

Sì i situazione stressanti sò di una natura larga è regula, u pediatricu pò prescritti sedattivi per i zitelli, chì aiutanu à corrette u travagliu di u sistema nervu. Ùn ci senti micca u cunsigliu di l'amichi ciò chì i figlioli calmanti pò andà in quale a dosa. U sistema nervudu di l'immature è di sfurzature di u zitellu hè un mecanismu cumplèticu, per quessa, solu un medico averebbe prescrire mediche. Oghje chì i zitelli hè ricumandata durchids, è i zitelli più vechje d'un annu sò cunsigliati di notte. I farmazie possendu colaczioni sedattivi per i zitelli, chì pò esse dati da dui à trè mesi.

Ricurdativi, a vostra retazioni à chianciari sò adattati: per a to chiancià in u futuru u zitellu riagerite cum'è calèndulu l'oghje.