Cumu cultivà un cristal?

I Cristiani anu un attrazioni speziale: i so caratteri naturali sò distinti da una geometria riguardia, chì solitu sò characteristici d'oggetti chì avè sottumessi un processatu tecnicu.

Per creà una bella cosa unica chì tù stessu sapere di sapè un crystal, è mostra una pocu di pacienza. Hè bella si aghjunghje i zitelli à u crescente di cristalli, per quale stu prucessu pare chì hè una magia vera. U mumentu di u cristalu hè in proporzioni diretta à u tempu duverà cultivà. Se u prucessu di cristallizazione hè lente, un monicu cristalu di dimensioni abbastanza grande hè furmatu, se rapidamente - sò ottenu cristalli chjudi.

Mètodi di cristalli crisanti

Ci hè parechje mètudi per cristalli crisanti.

Cooling of saturated solution

Stu metudu hè basatu annantu à a lege fisica, chì tistimonieghja chì a solubiltà di e susturità si face più menu quandu a temperatura hè suluzata. Da u sedimentu fugliale durante a dissoluzione di a sustanza, prima apprizzate cristiani diminutivi, tornanu à cristalli di forma regulare.

A evaporazione graduali di l'acqua da a suluzione

U cuntinuu cù una solu saturatu hè abbandunatu per un tempu assai longu. Hè da esse coperta cù carta, perchè l'evaporazione di l'acqua si trova lentamente, è a suluzione hè tutta da u polu di l'ambienti. Hè megliu per colpi u cristal in u filu. Se si stalla nantu à u fondu, u cristallu sempre crescenu deve esse attivatu di u tempu. Cumu l'acqua gradualmenti s'aprova, una solu saturata hè aghjuntu cumu necessariu.

Chì pò esse cultivatu da cristallu?

Hè pussibule cultivà i cristalli nantu à parechji sustanzi: zuccheru, soda di furmagliu, bicarbonate di sodium. Un altru salinu (in u sensu di un compostu chimicu), è ancu certi tipi di l'acidi organichi, suitanu perfettamenti.

I cristalli crunbi da u salinu

U salinu di carta hè una sustanza solu dispunibili in ogni casa. Per fà cresce i so cristalli cúbichi, hè necessariu di preparà una suluzione di travagliu. 200 ml di acqua in un vetru di vetru (jar) sò colpi in un tastu cù acqua + 50 ... + 60 gradi. U vetru sguardi nantu à u salinu, si mischia è si fa pocu.

Sottu infruenza di u calori, u sal disolvi. Allora u salinu hè aghjuntu di novu è riunite. U prucessu si ripetuta finu à chì u salinu finisci di dissolve è si cumincià à settle à u fondu. A suluzione supersaturatu hè spressu in un vasu neu, uguali in volumu, mentri i residue di salitu sò sguassati da u fondu. E scelta un crystal maiò, attaccà à u filu è u pèndite per ùn avè toccu a mura di u cuntinuu, o si dispensa à u fondu.

Dopu qualchì tempu, i cambiamenti in u cristalu si facevenu. U prucessu di creazione pò durà duoppu finu à quandu u mondu cristalu ùn avete micca bonu per voi.

Per fà u culore di cristalli, pudete aduprà culori di culle.

Cultivazione di cristalli di sulfate di cobre

Cumu aduveranu cristalli blu-verdi di sulfate di cobre.

Una solu solu saturata hè ancu fatta in quale un colpo di sal sulphate di cobre hè colata. Ma quandu sta sustegnu hà attivatu attività chimica, hè megliu utilizà acqua distillata.

Cumu cresce un cristianu di soda?

Dui vetri chjeni d'acqua calenta, in ogni vittitinu uni pochi cucizzii di soda di furmazioni fin'à queste escevule à dissolzione (un precipitate hè furmatu). U platu hè colposu entre i vetru. Un pezzu di filu finitu hè anu attaccatu à i clips di carta. Un clip attacca à u muru di un vetru, u sicondu à l'altru. I fini di u filu deve esse in soluzione, è u filu stessu hà sappendu senza toccu à u platu. I cristiani crescenu bè, hè necessariu di vintu a suluzione in evaporazione.

Avà sò parechje per cristiani crisanti. In u polu di i chimichi, unu pò uttene cristalli prismatichi è aciculares inusual.

Cumanda cù i zitelli, pudete duverà parechji esperimenti cù l'acqua o pruvate à fà un liquidu glowing .