Cume privà i dritti parenti di un ex-maritu?

Aumintannu u nùmeru di divorzii per l'annu resultate in u duminiu di a famiglia in i omiculi facciali facili. Oghje, una donna hà da guadagnà u più à u puntu chì, per alimentà i zitelli chì abbandunà in ellu. Fathers, in u megliu, paganu regularmente a alimonia assignata per elli è i venerati annantu cù i so figlioli. Ma sò parechji omi chì sò i genitori solu in a cullezione di certificazione di nascitu. Per fà facilità a so vita, prutegge u zitellu o punisce u so babbu, una donna hà da ottene a privazione di i dritti parenti di l'ex-maritu.

Perchè private di diritti parenti?

L'articulu 69 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa lista i motivi principalità perchè un primariu pute esse priva di diritti parenti. Una di e prubilazione frequente di privazione di i diritti parenti hè l'evasione di rispunsabilità parenti. A mancanza di supportu materiali da u babbu, chì ùn ùn paga micca u sustegnu di u sustegnu di u mità annu, hè a ragiunà per chjamà l'ex-maritu un defendu maliziunale.

A basa di a privazione di i dritti parenti hè a gestione di u babbu di un modu immoral (alcoholismu crònicu, addiccioni di drogii, a cumissioni di un criminu contra un zitellu).

U abbuitu per u zitellu, perdettu à a so sicurezza fisica o mentale, cum'è un criminu contra un zitellu pò ancu esse chjosi per u quali sò privati ​​di diritti parenti. U stessu hè appiicatu à a sfruttamentu di u zitellu, per esempiu, se u patri avete a prummincià in vagrancy.

Una ragione di più di a privazione di diritti paterni pò esse l'obstruczione di l'esercitu di i dritti parenti di unu di i genitori. Cusì, per esempiu, l'ex-maritu pò prupone un pruibitu à a partenza di u zitellu in l'esteru.

Prufessione di prutezzione di diritti diritti

Per privà i diritti parenti hè pussibule solu in un ordine judicial. Mantene in mente chì esse dumandate risposta forti. A manera più faciule hè di privisionà di i prublemi parenti per un pagamentu di pensiunale, quandu u babbu ùn furnisce micca supportu materiali. Sufficiente serà un esempiu bancariu da un compte apertu per u pagamentu d'alimenti. Per altri servizii ci hè necessariu di preparà certificati medichi, certificati, ritratti. Truvate i tistimonii sanhe. Se a vostra basa di pruvucatoria hè abbastanza bedda, hè ura di scrivà una dumanda per a privazione di i dritti parenti di l'ex-maritu.

Pudete fà una strazione o dumandate aiutu da un avucatu. Bastamente stu ducumentu hà a seguente forma:

  1. U nomu di u tribunale, è di u so indirizzu postale, hè indicatu ind'u cantu righitali superiore. L'applicazione hè stata tramita à u vostru locu di residenza o ex-maritu. I dati di l'attore, l'accusatu è u zitellu sò scritti dinò, è dinò l'infurmazioni.
  2. In mezu di u documentu, a frasa "Stima di sustegnu" hè scritta.
  3. U testu di l'appiecu dumanda a ragiò di applicà à u tribunale per a privisioni di paternità.
  4. L'appiecazione hè copiatu copie di i documenti privati, è ancu di i materiali cunfermendu a diritta di l'attora, una copia di u cuncede per u pagamentu di u statu di l'statu.
  5. Pone una data è a firma.

A l'audizione, a presenza di un rappresentativu di a tutela è di l'auturità fiduentiata hè mandatu. Attenzione serà pagata per cambià u cumpurtamentu di u babbu biologicu dopu u divorziu. Fornite a Corte cù tutti i documenti è e evidenza dispunibili tistimonii, indicannu a necessità di privà a paternità. Forsi, u ghjudice interessa à l'opinione di u cumannatu stessu.

Se u vostru dirittu hè satisfecho, l'ex-maritu perchè u dirittu à l'upbringing, a cumunicazione cù u zitellu, è ancu i benefizii chì sò otteniti à persone cù i zitelli. In ogni casu, dopu à a privazione di i dritti parenti, l'ex-maritu ùn esse liberatu da l'obbligazione di sustegnu à u so zitellu, per furnisce u sustegnu materiali.

Forsi u vostru pretendimentu serà riittatu. Ùn avemu bisognu à avè cunfrontu - dopu à l'annu pudete novu appliendi di a privazione di i dritti parenti.