Cumu insignà à u zitellu per scrive e lèttere?

Tutti i genitori curati i vulgari di u so zitellu per esse preparatu prima di accede à l'scola - puderia leghje è scrite. Ma questi sperimentati sò datu à i ziteddi ùn hè micca piacevule. Cumu pudete aiutà u zitellu è insegni micca solu per scrive, ma ancu per deduce e prime littri e numeri?

Per fà fà più faciule per un zitellu per amparà una nova habilità, avete bisognu di sviluppà i sapori di prugrammi in ogni modu pussibuli . Chì l'anzianu sculturale più, pittura, pittura è tagliata. Puzzles, mosaici è disinfettori sò ancu boni per i dete di ghjovani. Ogni zitellu puderà truvà una lección interessanti è utile per ellu stessu. Un bonu risultatu hè u massaggio di i dete.

Dumpligghini uttziu cumu insignà u vostru zitellu per scrive e carte

  1. Prima di vultà in l'insignamentu di l'scrittura, mostra u zitellu cumu fà ricerche u pene. Hè bisogna à nantu à a manca di u centru mediou è u fretta indice fissate. In questu casu, i trè dete sò pocu arrotrati.
  2. Dopu, insegni à u zitellu a postura corretta - questu ùn allora a bellezza di a carta, ma ancu a so salute.
  3. Hè impurtante chì u libru di u libru cum'è u zitellu, è u manicu ùn hè più di più di 15 cm cun un trondu fissamente. U so diamitru ùn deve esse micca 6-8 mm.
  4. U passu prossimu hè per aiutà u zitellu amparate l'elementi basi chì custituiscenu carte. Ora pudete truvà ghjunghje nantu à Internet o in a magazinica speciale di ricetta per i principianti.
  5. U passu à paese - a manu di u zitellu criscà più forte, è si pò mudificà à i carti scritte.
  6. Ma quantu bè da insignà à u zitellu per scrive e lèttere? Pudete creà i vostri propri riti, o pudete cumprà ricunniscenza nantu à i pre-maistri, induve e lèttere sò marcati cù una linea spuntata.
  7. Esse attività attruranu i zitelli. Dopu tuttu, in quelli libri, per regula, ci sò parechje cose più interessanti - imagine chì pò esse stampatu, rimi interessanti, etc.

Cumu insignà per scrivite e capitali?

Emprendre à maestru carte grandusate pò principià da 5-6 anni. Per questu anni, i dete di i zitelli sò digià suficientemente sviluppatu. Per fà facilità u prucessu complexu, truvate mudeli di curiusione interessanti o ricunniscenza chì ellu vulete cumpagnia.

Pagavisci à u to figliolu, aiuta per aprirefacci novi bisognu è prestu si sorprenderanu à e prime parolle, chì dumineghjani cù dettighjate ghjunti.