Cumu insignà à un zitellu per esse senza supportu?

I zitelli chì anu creatu è cù ogni mese ùn ùn cessate di maravigghiari cù novi sapè fà di e so mamma è di u papà. In ogni casu, succede chì u tempu hè pròpiu, ma u picculu ùn vole micca vultà, si suspesu nantu à i so pedi o, per esempiu, pede. Questu facenu currispondenti di parents, è pruvate aiutà u so zitellu.

Cumu insignà u zitellu à stallà solu?

Ci sò parechje ricunnisimi in cumu per insignà à un zitellu per esse senza supportu è quandu azione di sta furmazione:

  1. Ùn fate forze avvenimenti. Hè assai impurtante d'aspittà, finu à chì u zitellu hè prestu à stà solu. Per fà questu, deve rinfurzà i musculi di e back and legs. Un signu chì ùn pò esse senza supportu hè u fattu chì u zitellu sia scappatu indipindente da i sacrificadori à i pedi cù l'aiutu di un supportu.
  2. Preparate un postu per furmazione. Insegnite à u to figliolu chì ponu solu, sia in u pianu o in ogni superficia estable. A più impurtante hè chì ci deveru prutezzione di fallu. Per fà questu, pudete puru mette una zona di cuscini di furmazione è i ghjuculi.

Dopu chì u situ di a furmazione hè prontu è vede chì u zitellu pò stallà ghjustu nantu à i so maghi, accuminzanu di classi cù i vostri mani invece di u pedestal:

  1. Attenzione à u zitellu. Plantate un zitellu è dà e mani. U zitellu scidia cun libertà, affichendu. Parlà è ellu si trova. Hè assai impurtante chì u zitellu senti l'attenzione è u sustegnu à un stu momentu interessanti in a so vita.
  2. Fiducià u zitellu. Ogni sapiutu chì i zitelli fiducia i so parenti più maiò. Questa hè una di e mutivazioni per chì i zitelli ùn vulianu micca fà sferisce a manu d'un adultu è si stendanu attruvau. Pruvate per sguassate a vostra manu durante parechji sicondi, stannu vicinu à a pappuluzza. Fate cunnosce chì ùn avete micca abbandunatu è ùn lasciarà micca.
  3. Supportu di u figliolu. Dopu chì u zitellu hà dettu dopu parechji sicondi, aghju datu i mani è pianta nantu à u culo. Hè assai impurtanti per ùn dettà a frasa, è fù minatu è spaventate. U timore chì sperete in stu casu pò durà longa scuraggià u so desideriu di stand alone.

Cume in insignà à un zitellu à stà nantu à i ghjambi hè una quistione chì deve esse u tempu è a patience da i genitori. A volte ci voli parechje ghjorni per fà questu, è in qualchì volta pare u tempu. Ùn impunite, è prestu averà vistu cumu hè digià principiatu à caminari.