Particularità di u pensamentu

Spessu cumunicà cù e persone, avemu avutu discrepanzii in visi è opinioni. Ci hè parechje motivi per questa, ma unu di i più cumuni hè a funzioni individuali di u pensamentu . Qualchissia urariu la diritta in e carrughji dopu à friddu a neve, è qualchissia si ralegra, videndu questu l'iniziu di a primavera è l'estiu. Hè ciò chì e persone perceive e entende a diversione, da a so diffirenzii in cuncludazioni. I qualità individuali di u penseru di a persona si includenu qualità qualità di l'indipendenza (a capacità di risolve u novu problema hà scupertu nantu à u so propiu), l'efficienza (a vitezza di truvà a suluzione ragiuna), è a flessibilità di pensà (a capacità di cambià u pianu vulutu sottu a influenza di a situazione). Ma i differenzi sò micca solu in varii volumi d'espressioni di sti qualità.

I caratteristiche individuali è i tipi di pensà à a psiculugia

In u prucessu di cunei in u mondu, una persona riceve l'experientia sensitiva, generalizing his observations. Ma per una stampa più completa, a relazione entre lògica è l'observazione sensitiva hè necessaria. Trasfurmà da questu, a prima funzione di u pensamentu hè chjamatu a so mediazione, quella hè a realizazione di certi cose incuscriati per e verità digià divulgata. A seconda funzione hè a generali di u pensamentu, per esse, l'abilità di penser à categurie, per esse di l'esperienza, invece di trattà ogni fenomenu cum'è novu novu.

Ma vale nutà chì in a psicolugia parechji tipi di penseru sò sappiutu, è per quessa li so caractèrei individuali pò esse attuati assai più quandu si tratta di casu particulari. Per esempiu, in u casu di u pensamentu effittivu, l'observazione hè caratteristica, u pensamentu astrattu pò esate di un amori per a circustanza di regularità, è specifiche, u desideriu di circà i simboli per eserciziunate per esse specifiche. Se parlemu di pensamentu creattivu, i ripertorii tendenu per distingue 4 tracciali tipolochi.

  1. Originalità di i ghjudicamenti, idee insegnate, un desegisce constantu per novi pensi.
  2. Semàntica Flexibilità: l'abilità di vede un ogettu da un novu angulu, per truvà una nova apparenza imprudita.
  3. A flessibilità adattata in forma hè l'abilità di cambià a percepzioni d'un per esse a revelazione di i costi di un ughjettu oculta da a maiò parte di a ghjente.
  4. A flessibilità spuntania semantica hè a capacità di generà idee in una situazione d'incertezza, senza a presenza di balise per esse solu.

Cumu pudete vede, e funziunalità individuali di u pensamentu di una persona dipende nantu à a manera chì percive è travaglia cù l'infurmazioni, perchè a custruisce una conversazione, vale a pena cunsiderà u tipu di penseru di l'interlocutore.