Ciuttu Occulte

L'Occultismu hè un mistìsticu insignamentu chì discussa l'esistenza di e forze secreti in l'omu è u cosimu, in più di un sensu cumuni di credenze nantu à l'esistenza di una cunnessione sicreta entre u vivere è l'altru universu. I scienzi tradiziunali include astrologia, numerulugia, carte tarot è magia cerimonale. I scienzi oculisti anu acompañatu a vita umana in i tempi antichi. In i tempi antichi i so sicreti èranu guarantiti da i curotti è di i brahmins, si sò murmutulati, i cunniscenze era accessibile sulu à i scelti.

Filusufìa Oculta

Questa ciencia tutta tuttu ciò chì hè orgànicu, perchè cuntene u principiu di a vita è u putenziali di a vita più elevata. L'uggetti principali di studiu sò: u mondu circundante, l'omu, a sucità è a natura. L'Occultismu hè un sistema chì fate l'aiutu per sintetizà a cunniscenza per scopre leghji chì guidanu tutti l'avvenimenti. A so cumpagnia principali hè di amparà i misteri più ricchi di l'universu, a vita è ancu a morte.

Sta scenza ci ricunnosce i trè volte di l'esistenza:

U sapuscenza Oculta hè divisa in parechji dipartimenti diffirenti, chì in u so propriu modu vedenu certi punti.

U Dipartimentu di l'Occultism Generale si compone di:

Magia Occulte

U so studiu provà immensu sapè per l'usu di a vita, ma ùn devenu micca fà un magu. Se ùn avete micca certu forze, cum'è u rigalu di a penetrazione, a forza psicologica è l'altri, chì pò esse sviluppati annantu à u tempu, nunda ùn sera fora. E forze occulto prupone un studiu prelimiunale di a natura persunale è incurzazioni. U sviluppu sanu di a vulintà necessaire per a inizià una magia hè aduprata in u mumentu di a transizione di u passu à passu. Certi pòrtanu avè a forza di vulintà chì si ponu cuntrullà e forze di a natura. Per capiscerà cumu a vulintà di l'omu pò esse tene una forte influenza, unu devenu familiariserà cù i principi principali di u oculisimu.

Principi di Occultism

  1. U mondu hè dispostu in un modu uniformu. Hè dimustratu chì e lege fundamentale di u mondu guidanu tutti attornu.
  2. Integrità di u mondu. Hè studiatu tuttu in a so integralità.
  3. Jerarquiche. Ogni cosa hè un set di elementi, ancu l'omu hè un elementu di l'umanità.
  4. Similitudine. Tutte l'entizzioni s'assumiglia à u mondu cum'è un sanu. L'ultimi tres principii sò solu travagliu solu.
  5. Principiu di razziunalità di tutti i cose viventi. In u mondu ci hè una scala di creazione intelligenza.

U studiu di e scienze occulte

In l'Occidenti, Kabbalah hè investigatu in l'Est da Misticisimu, ma a so scuperta ghjuridichi sò oculati da a folla à u sustegnu chì certi pòpuli ùn l'avè mai l'entendre. Letteratura di a Kabbalah Parechje persone sò spaventu peri termini strammi. Ancu s'ellu ùn sia incomprensibile parevenu solu per un populu ùn anu identificatu. Per sapè - hè una "jargon" especial, chì ùn pò micca esse traduzzione in una lingua più ligera.

E persone chì anu studiatu e scienze oculistica per un bellu pezzu ghjuntu ancu chì ci sò assai littiratura chì prumetti di ottene u putere nantu à e forze è assai più. Anu esse studiatu megliu cù u Maestru o Leader, chì aiutanu à esse e tramutare da e forze di a bughjura è l'aiutu di questi forzi. Dicenu chì hè megliu ùn sapere nudoscenu à quantu à toccu sti fenominu senza a preparazione di a cuscenza. À momenti di prucessu, hè Maestru chì vi diciarà cumu per esse da questa situazione è vai per scuntate a luce, micca a bughjura.