U pelle di pollo - dannanu è benefiziu

Ci hè un gran numaru di platti, chì includenu a pelle di pollo. A maiò spessu si ponu utilizà cum'è un capeddu naturale chinu drittu cù carne o vegetale. Parechji gustu à a peddi di u pullu, frittu finu à ch'ella hè frisita, ma si deve esse cunsideratu chì stu pruduttu hè assai in alta in calori, in 100 grammi cuntene quasi 212 kcal. Certi pirsuni pensanu chì a pelle di pollo hè preghjudiziu à u corpu, cusì pruvate micca di usà ancu in a preparazione di caldi di pollo. Cuntene chì u benefiziu è a periculu di a pelle di pullastru, è in quale casale hè veru un megliu micca di usà.

Chì hè ùtule in a pelle di pollo?

A pelle di polli cunzisti di una piccula capata di prutezione e una capa di grassu. Nutricionisti ùn ritenemu di usàlu per via di a fatta capita. Ma u pruduttu cuntene a vitamina A , visione ottimista, vitamina E, rinforzendu l'immunità è e vitamini di u gruppu B, à dì: B2, B6 è B12. A cumpusizioni di a pelle di u pollulu anche ancu i minerali: potassu, ferru, fosforu, magnesiu è di prutezione .

Questu pruduce impedisce è freni u sviluppu di cataracti, nurmalizà u nivellu di ferru in u corpu, prumove l'ossila forte è sana, aiuta contru l'acne è migliurà u travagliu di u corpu tutale.

Chì ghjè dannusu per a pelle di pollo?

A quistione hè chì a furia di u pullu hè dannuu, i persone chì gusten à manghjà sta prudutta dumandà sè stessu. U malu di a pelle di pollo hè principalmente per u fattu chì l'accumuleghja un gran numaru d'antibiotici chì sò parti di l'alimentariu per l'aviculture. Stu pruduttu ùn hè micca cunsigliatu per i persone cù u colesterulu altu. A causa di l'altu cuntenutu calumicu, a pelle di pullastru ùn hè micca adattatu per nutrimenti dietetichi. Tuttu u restu, stu pruduttu dispunibilià, ma in un cantu moderatu.