Diu di a fertilità

In u tempu anticu, u politeismu era generalizatu. Per ogni aspettu mpurtanti di a vita, ci era una certa divinità cù caratteristiche specifiche. Per appellu appellu à i dii per aiutà, a ghjente hà fattu diverse totimi , set temples, è, sempre chì pudia, uffrì sacrificalli è diversi rigali.

U diu grecu di a fertilità

Priap era distinatu à i deities bassine, perchè elli trattòvanu, per trattà in modu ligurevule. Hè stata rintraduta in forma d'un scarabeo cù una capanna pintada cù pintura russa è cù un phallus grandi. L'animali sacri di stu diu sò cunsiderate cum'è un culo, chì ghjè un simbulu di luce. Ùn ci hè micca infurmazioni affidativa di quale hè u principale di Priap. A versione più popisica indica chì u so babbu era Dionisiu, è a so mamma - Afrodite.

U diu di a fertilità era ancu cunsideratu cum'è patron saint di vigneri è i jardini. Era spessu usatu per scarnà i latri di u giardinu. I ciprésti di Priapa Grechi sòlitu di lignu o articulu fughjatu. In Asia Minor, un numaru enormu di stella in a forma di un phallus hè statu stabilitu. Per via, eranu chjamati un locu di vita è morte. I vacanze dedicatu à stu diu, anu accumpagnatu da orgie è liggeru.

U diu di u fertili Egyptian

Ming hè u patronu di u putere masculinu è i rimi di u Nilu. Sicondu i leggenti ci stanu in i marsevi, induve un gran numaru di fiori di lotus anu creatu, chì eranu cunziddi un afroditisimu putenti. Hè ciò chì hà causatu u so putenza constante. Quandu i guerri eranu in Egittu, tutti l'omi èranu per pagà u debitu di u paese è chì e donne ùn era triste, Min satisfeia tutte e so bisognu. Sicondu i leggende, puderia cunjunghje cù 50 donna in una sera. Quandu Faraone hà tornatu a casa, hà avvistatu un gran numaru di i zitelli, simili à u diu di a fertilità, è per questu l'hà tagghiatu a manu è a perna. I rilettaru cù un grande fuscatu è cun una mano risuscitatu, è in l'altru hè un zip. À a so testa hè una corona cù dui peni grandi. Ci hè ancu infurmazioni chì Mina era cunzidiratu u prutettore di a vendita. In onore di stà, a Festa di i Passi era tenuta. L'incarnazioni terrenu comu animali di u diu di a fertilità era un grande toru. À i simboli di Mina aghjunghjenu ancu lettuce, chì hè cunsideratu unu di l' afrodisichi forte.

U diu di Diu di a fertilità

Liber era particularmente populariu trà i patroni chì purtonu rigali in ellu in a speranza di fà una bona vittura. A so vacanze era cunsideratu 17 di marzu. Hè quellu ghjornu chì i ghjovani u primu pusonu nantu à a so toga. A festa, i Rumani cuglia in crossroads in màsculi fatti di scorcia è di spedizioni. In questu ghjornu, a ghjente scuzione un falo grandi, fattu di fiori. La mòglia di Liber hè a dea di a fertilità di Liber.

Ancien divinu Phoenicianu di a fertilità

Adonis hè assai guaritu, è hè per quessa chì a dea di l'amore di Afrodite hà fistuta. Era assai caccia di caccia è quandu fù statu uccisu da un pìcculu. Afrodite ùn pudia pacà u so dulori, è Zeus hà pigliatu pity è urdinò à u diu di u infernu chì permette chì Adoni hà cascatu nantu à a terra in primavera si sei mesi. Quandu Diu hà risuscitatu, circa tutta a natura ciurisci è salutò, per turnà torna tuttu pare à chiancià, è u vaghjimu ghjuntu.

Ddiu di a fertilità japonaise

Inari ùn hè micca sola a dea di a fertilità, ma ancu di guarisce. Hè a patrona di guerrieri, attori, ferrali è e zitelli di virtutica simplice. Parechji si cunzidenu un misteru, perchè in i partiti diffirenti di u Giappone hè statu presentata cù sessi diffirenti. Certi parsoni u cunsideranu chì era una picciotta, è altri cunsidareghjani un vechju è cù a barba. In generale, u diu di a fertilità era uriginali assexuale, ma avianu e parolle, è solu da a so tempesta era donna. I rintravanu spessu cù una faccia di raposo, è s'ellu era rapprisentata cum'è donna, ella certamente avia capelli longdi, è a so faccia era incomparable cun a bellezza di a luna. In manu di Inari detti una petra chì cumporta u desideriu.