Patrone di culuri cunti

Chì ghjè bè particulari nantu à e vestiti artighjanali hè chì aghjustà i so culori nantu à a nostra, basatu nantu à i nostri gustosi è preferiti.

Sè avete cuminciatu à apprendre a saviezza di crocheting è quì teni una poca experienceu pratica, dunque sera induve si volere da cunnetta qualcosa più bella è bella chì un canvas da i più chjassi. Avemu suggerutu chì pruvate à crocheting belli è varietà parechji modelli!

Esempii è schemi di mudelli dui culori

Fate una lotta sana di mudelli simili, pruvate d'identificà un pocu di i più interessanti:

U patruni "Veer" hè adattatu per i ghjuvelli e capelli di e donne. U culori pò esse sceltu in cuntrastu, è parechji sfarenti. A bellezza di stu patronu tridunitali si trova in i so fili di sustegnu, chì veramente s'assumiglia à un fan.

U patchu di dui culori "Fucale" hè stata cuncessione per i prudutti più densi. Per esempiu, sbuccerà nantu à a solde di u capicucinu di l'invernu è di a bufanda calva andà in u kit.

U patruni "Rombe Openwork" hè ideali per un utopie di ghjuventù -primavera. Puderete decorate una cardigan longa o bolero. U cunsumu di filatu per questu patrone di trede bianchi serà più menu menu di questi precedenti!

Ingannatu è bonu stu patronu bastanti chjamatu "Aster" . Alternante a primi e seconda fila, indicata in u schema, puderete acquistà un intravascularu pocu cumudu di u filu chì s'assumiglia à i petali di sti belli fiori. A manera di cultillà stu patronu hè simplice, cum'è veramente, ogni travagliu da u ganciu - impone l'utilizazione di solu trè tippi di loops: aria, culore è senza crochet, ripetuta in una sequenza determinata da u schema.

Una varianti interessanti di u patronu hè "Croce" , induve ancu e stondi oddi sò rapprisentati da i filamenti di parechji culori. A prima fila, cum'è avemu vistu in a foto, hè eseguitu da un filu di culore verdu. Da ogni loice 4u di a catina, cinque culurite cù un crochet sò immediatamenti attaccati, sceglie cù rotulamentu di l'aire. A siconda fila, di ghjuvata di u filu amardu, representa e cagh attraversi, è a fila sussurrezzione, aux auxiliaries, sò colonnes senza crochet.

U cambiamentu di u filu in i patroni di u culore di u crochet hè assai piacevule. Sì questu avvene à a fine di a fila, l'ultima colonna in a fila senza u crochet hè simplicmente piazzatu cù un novu color. Inoltre, u filu hè sustituitu à l'intermediu di a fila. E i patroni jacquard sò carattarizati da petite scopi da u pianu incorreu di u pruduttu.