Flussu di nivi di filamenti

Allora hè urdinatu di dicurà l'arbre di Natale è di decorar a casa per a festa. Pigliemu e pilcheghju di i fiammente, ma quantu piace di mandà u ghjocu chì hà fattu cù e vostre propriu mani, è se aiutau falla un ziteddu, u ghjocu serà u più amatu per tutti i membri di a famiglia. In l 'invernu, i fiori ùn si succede micca assai, cusì oghje vi fighjulu à u passu pisu cumu fà un fucile di rosu di filamenti per l'annu novu cù i mo propriu mani.

Flussu di nevi di filamenti per ghjustu per e mani - una classa maestra

Per u travagliu hè necessariu:

Curà di travagliu:

  1. U cartuni piuma à mezu è raghjone dui cercle, grande è chjuca.
  2. A distanza trà i dui cileddi hè multiplicatu da dui, questu serà u diametru di u floccante.
  3. Tagliemu i cilibri.
  4. Sì u glomerulus cù filamenti hè più grande chì u diametru internu di u cinghierà, aghjunghje duie cilugii cutteri è in un tale chjappà una strisce bianca (in questa tirata avemu a cumincià u filu in u circhiu).
  5. U cerculu tutale hè impannugatu in filamenti bianchi.
  6. Impanziu sò inseriti trà dui cilugii è u filu di u filu hè cutu.
  7. Intantu i dui cilemi facemu un filu biancu è strincendu i filamenti.
  8. U filu blu hè struitu in i dete e in a mitallu hè attaccatu cù un filu strettu, i chjudi sò sbagliati è una bola hè furmata. Passa a bola blava in u mità di u floccante di fiocchione è aghjunà da u situ wrongmente.
  9. Facemu un filatu vicinu à u floccante di fioccu è u cravatta cù u filu blu.
  10. Puderete divide immediatamente tutti i filati in deci partie nazioni è i fuglià tutti cù u filu blu.
  11. Glue l'ochji o cose unghji perle (buttuni).
  12. Scudamu un soru.

Un fioccu hè fattu assai faciule è dunque ponu esse fattu in un pocu tempu un grande quantità nantu à un pezzu di cartuni. Invece di una bola blava in u mità, pudete cose un coru. Per aghjurnà u prucessu, ogni filu pò esse ligata cù bande elasti, cut in un globu. Pudete attaccà brani in parechje chjassi in un patronu chjappore. Cumpliciscenu a fantasia è facenu assai fiurlichi chì ùn sò micca simili à l'altri.