Cumu attaccà una crochet di fiorita passu à passu - una classa maestra

Cù l'aiutu di filamenti è un ganciu, pudete fà una petite mestra per voi stessu in a forma di una fiore, dicurizà cù una brusa, sacche, bandage in a testa è, in generale, ciò chì vulete. In a mo classa maestru andaraghju in e passageri per cunnetta una semplica fiore bella cù un crochet.

Cumu attaccà una crochet di fiori - classi maestri

Per u travagliu avemu bisognu:

Talìa:

Legend:

Curà di travagliu:

  1. Cumpigliemu u travagliu da 6 loopi di l'aire, chì ci cunnetta in un cerculu.
  2. In a prima fila, criendu 3 VP è tissu 24 SSNs.
  3. Trabuzendu a seconda linea dopu u ciclu di u filu di prima: à u primu ciccu 2 di u CER, à a prussima COS. Dunque po repite 2 CCH è 1 CCH. Allora u corbanu à a fini di a fila.
  4. A terza fila hè scritta propriu à a secunna fila, chì sianu da u 2CC è da 1 SSN.
  5. A quarta fila avemu chjusu i petali: skip the two lower rows of the lower row and tie the 11 CC2N in u terzu loop, skip 2 loops più di a fila inferjuri è di puntà a RLS, è repite tuttu u modu à a fine di a fila. Scuddu di u filu.
  6. In a parti di u fronte, passanu à a seconda fila è aghjurnà a RLS per i punti di fronte.
  7. A fossa chì seguite di petali: simile à a quarta rinchissa, solu in u petali serà 9 CC2N. À a fine di a linea, avemu sfassatu u filu.
  8. Avà ghjunse finu à a prima fila è ancu per i punti di punta di fronte, avemu untu u RLS, è nantu ad elli i petali sò i stessi cum'è quatru fila, solu in u petali hà avemu noi 7 SS2N.
  9. In u mezzu, pudete cose un buttore o ghjuvanottu.

Questa fiorita hè universale, perchè pò esse ad infinitum grandi, aumentendu u nùmmaru di fille è scendu millares di petali. Eppo, aghjunghje una versione petite, chì hè abbastanza bè per decorerà a tappa di a figliola.