Cullaro di ghiaccio

Ci sò cullenette di cocia in quasi ogni famiglia. Ciò chì sò è quale hè a so peculiarità, avemu dicu in stu articulu.

Culli di tè in argentu

In u mumentu tsaristu, solu e persone (nòbbili, mircanti) puderanu affordà cullizzi di fille. Era un tipu di simbulu di u so benessiri. Eranu bellucciamente decoratu cù gravure o figuri nantu à a fini di u manicu, sò spessu si ncuntrati cù pedi è cuparti di esmalte. A maiò parte di e spese di a argentu, chì anu survivatu à u nostru tempu, data di u principiu di u 19 è 20 prima seculu. Duranti stu pirìudu, un gran numaru d'iddi eranu produsciuti, mentri u teste nantu ad elli era 84 *.

In l'era Soviètica, anu fattu puru cilibre di plata. Forse sirvuti à a tavula per e vacanze familiale. Un ghjocu di cullucchi argentu, imbruttatu in un casu di velvete, era cunsideratu un bon rigalu, ma ùn eranu più cusì artichi. A maiò parte di i spese di tè d'argentu eranu 875 duminii.

U second purpose di i buchjeri di l'argentu hè a disinfetta di u liquidu, perchè i juni chì danu aiutu à mantene a purezza è frescura di l'acqua. Questu era spessu usatu in casu induve hè necessariu di furniscia almacenamentu longu. Inoltre, i molécululi di un metallo dapoi, quandu avete inghjeneratu in u sistema digestivu, reduzanu u crescente di cungule patogeni, chì cuntribuisci à l'accelerazioni di a ripresa.

Cullera di cocia di i zitelli

Grazie à l'effettu di u dilinuzione di l'argentu, una tradizione hè stata appena per dà un zitellu piccante com'è una cullizzioni spiante cù l'aspettu di u so primu dentale. Fate quì averebbe i padrasti . Hè cresce chì questu aiutà à prutezzione di un zitillùcciu durante a cunniscenza cù l'alimentariu adulti da a bacteria.

A cullizzioni di tè di filu di prumuzione di urdinità anu 925 spezie, chì hè cunsideratu un indicatore di l'alta qualità di u materiale utilizatu.