Quale hè ella, bella da a tappa di u Playboy?

Parechji fideli lettori di a rivista di u Playboy sò stati annicati quannu sappiinu chì e pagine di a so pubblicazione favorevule "per adulti" ùn sarà più stilutu di bellezza nudi. Tuttavia, a frustrazione hè stata sustituita da l'entusiasmu, finu à chì un mudellu inormeziu figuranu nantu à a tappa di u glossu - a vera settimana di vint'anni Sarah McDaniel.

Stella di l'Internet cù ambizioni

In Sarah, prima di tutti, l'utenti di i servizii populari di Instagram è Snapchat hà preservatu. À u cuntu di a zitella cù l'occhi di un culore differenti à circa 305 mila folla! Hè a pupulazione cum'è l'utilizatori chì avianu fattu a rivista edituriale Playboy fendu cura à a chjesa cun una stanza micca standard.

Sara argumenta chì i so fanali ùn solu apprezzà a so apetta cun formule in bocca, ma ancu rispettu u sensu d'umore, intelligenza.

- Sejne offre una sessione di foto senza robba, ùn aghju micca avete. Sapemu quelli chì valenu u mo umore, un dilettante. Sò più interessate in vedinu cum'è una persona, micca solu una picciotta cù buffe spessi, "Sarah disse.

Leghje ancu

Ùn ci hè nè u sensu à nigà l'objettività: a zitella, in ogni casu, hà un corpu luxuu. Hà rializzatu questu, è pruteghja per cuntinuà a so attività cum'è unu di l'angeli di Victoria's Secret.

Nota chì Sara ùn hè micca a prima bellezza cù "occhi diffirenti". Kate Bosworth, Alice Eve, Jane Seymour è Mila Kunis sò ancu diffirenti di altri célèvuli cù l'heterocromia di variità di gravity, chì dà a st'ora un "scuntentu" extra.