Extension of hands in u pezzu

E facenu i vostri mani sianu chjucpiuli o chjuchi nantu à e fotografici? Stu prublema hè più frequente nant'à e chjude chì ùn anu micca a furmazione di i musculi di e mani. Sì avete assistitu à un gimnasu, ùn si cuncentra solu nantu à un sciccareddu o in ballu d'esercitu - hè megliu di travaglià nantu à tutti i gruppi di musculus è ùn ne scurdate micca di i biceps è triceps - questu aiutà l'allargamentu di e mani in u pezzu. E mani maiò ùn sò micca precisamente chjucchi, ma ancu per chjucchi stylish!

L'arnesi di e mani in u blocu supremu hè un esercitu chì avarà bè trattatu bè cù a cumpitenza di dà l'arme una forma seducente. U vostru triceps hà travagliatu 100%! Hè impurtante di rializzà bè cù questu exercitu per u massimu effettu:

  1. Stand up straight, pene anch'ella anch'elli apartanu, faccianu a culmu superiore. Un magu strettu aghjunghje u manicu - a sughjettu di rive o diritti, mani in i bandieri, presse à u torsu, affichighjatu a mane à u livellu di u to pettu. Torsu ligeramente avanzatu. Exhale è arregulate i vostri brazzi in i coli, ma solu si muvianu in i coddi, a parte suprema di e mani si deve esse immobbli. Pause è vultate à a pusizione iniziale.
  2. L'allargamentu di e mani in u blocu persunale pò esse realizatu no solu da una freccia stretta, ma dinò per una larga volta - in questu casu avete travagliatu perfetta a parte interna di u triceps. In i dati restu, a tècnica di l'esecutzione ferma a stessa.
  3. Si pigliate un manivisu in V in manica per espansione i vostri braccia, da tene un attachetu neutru, chì cumprenni à tutte e parte di u triceps.
  4. L'autra opzione hè estende a longu i brazze da volta da a testa. In questu casu, avete bisognu di una corda o diritta. Un magu strettu aghjunte u manicu per quessa chì i vostri palme da circà. Ricerche e to mani - sò develle perpendiculare à u pianu. Aghjustassi lentamente l'accusazione darrere di a testa, assicurendu chì a to back mantene pienu è in nisunu casu inturnu. Ùn impedite, torna à a pusizione di partenza.

Per i raggioli, l'estensione di u vrazzu in a pendenza hè assai utile, chì permette di travaglià a so superficia di e mani. Per fà, stà nantu à a parti di u bancu, ghjustu nantu à a manu cù a manu è u ghjinochju in una banda, pigliate un pesu in a manu libera, dàchju u to bravu à u coddolu. Cù un pede liberu, pudete facilmente restu à u pianu, furnisce d'stabbilità. Inhale, nantu à l'exhalazione sgrundice u bracciu cù pescuvi, senza cambià a pusizione. Quandu a manu cù u pesante hè in ligna cù u vostru corpu, fate un secondu stopu è torna à a pusizione di partenza. Ùn ùn mancanu cum'è un saccu, fate l'esercitu à un passu moderatu!