Una forti forte in un zitellu à a notte - què fà?

Cough hè unu di i sintomi più cumuni di una quantità di malatie. Ci hè in i persone di parechji età, inclusi u spessu in i zitelli. Ogni annu ghjucatu sò longu calmu per u simbulu è in parechji casi sapi cumu agisce. Ma ùn ci sò situazione chì i genitori pò diventà cunfondati è ancu esse frightened. Di solitu guasgiu quandu un attaccu forte di a tezza succede in un zitellu à a notte. L'ansietà ùn hè micca ingannatu, perchè un statu tali pò esse disprezzu. Allora u falzu falatu pò inizià. In ogni casu, l'attache pò causà problemi di respira. Per quessa, i genitori hanu bisognu di sapè ciò chì fate se u zitellu ùn sunno duro à a notte.

Cause di seizures

Chjamate un spaziu displegenu di l'aria seca in a stanza, è ancu parechji arghjuli esterni. Una incuravulosa postura in u sonnu pò ancu causà una tezza. Ancu ponu esse riflettendu allergii à u lettu, per esempiu, nantu à e funghi.

Sì un zitellu hà una tezza bona è umita à a notte senza temperatura, affari pò esse un signu di fenomenu residuale cum'è bronchite. Ma hè pussibule, se u caprettu in tempura recente hà malu cù sta malatia. In altru casu, avete bisognu di circà una motta diversa. Hè necessariu escludiri l'asma, perchè pò inizisce cù sintomi sintomi.

A testa seca severa in a nuttata in un zitellu ponu indicà prublemi cù a gola, a trachea. Ci hè una tracheitis. Dopu a soffrenze per sei simuli, u zitellu ùn puderanu tullerà a notte. L'attacchi pò scantari un zitellu, chì porta à l'histereche è i teme. Sò spessu accumpagnati da una sudata forte, difficili di respira.

U zitellu ùn scepisce duro à a notte - cumu aiutà?

Hè impurtante chì u duttore localizza a verità di u prublema. U dutturiu dumandà à i sintomi di a tezza. Per esempiu, pò esse accumpagnatu da edema mucosa, vuci razzo, temperatura irregular. Di tutti quelli sfumiglii u diagnosticu pò dependu. Solu dopu chì l'specialista hà da pudè scrive u preparazione necessaria.

Tuttavia, hè validu per i so parenti sapè cumu fà quellu di una testa forti in un zitellu à a notte. Prima di tuttu, avete averari a cura di l'umidità è di a limpezza di l'abitazione. Assicuratevi di pulitica. Hè utile à installà un umidificatori in a stanza.

Sì ci hè un nebulizatore in a casa, inolavanu l'inalazione cù a suluzione solu l'aiutanu à facilitate a cundizione. Cù edema mucosa, pudete dà un xarru antiallurgi.

Quandu un zitellu hà una forsa forte in a night before vomiting, spasma scumparà a No-shpa. I figliuzzi sott'à 6 anni sò a mità di tavuletta. Dopu chì u zitellu calmessi, pudete mette à dorme torna.

In ocasioni i secunnii occidintali contru à u fondu di u friddu cumuni. In questu casu, prima di vultà in dorme, debite lavare a bocca cù salina. Dopu issu prucessu, avete bisognu à geganti u nasu cù cullen vasocitritivi. Pudete ancu aduprà "Protargol" .

I paisucciu chì pensanu ciò chì facenu, se un zitellu hà un attache forte di a tezza à a notte, pudete ancu cunsiglià per vigilà a posizione in chì u zitellu hà duratu. Hè megliu se ellu si trova nantu à u so nomu.

Certi rimedii tradiziunali sò ancu capaci di vultà à u salvata:

Calmà una forti forte in un zitellu à a notte hà uttenutu a tali strumentu chì u zuccherinu brusgiatu. Allora ellege l 'ispasma. Per fà u coccu, ci vole à calenderà una culloca di zuccaru, è aghjunghje l'acqua. Fate cusì immediatamente prima.