Inoculazione di sarcellina-rubella-gattive - reazione

Tali malatii infizziosi cum'è sarcellinu, rubella e parotitis sò assai periculosi per i so cunsiquenzi in a forma di disordini in u travagliu di u sistema nervu, artritis, encephalitis, meninzite, etc.

Per quessa, a maiò parte di i paesi europei includenu una vaccina di sarcellina, rubella è vaccina di varezza (CCP) in a categurìa obiettiva.

U schedariu di vaccina è e funziunalità di u periodu post-vaccination

A prima iniezione hè fatta da doce mesi. A revaccination hè realizatu da 6 anni. Intrinsenu a droga intramuscularemente o sottucattaneamente. In regula, l'amministrazione hè una scapula o spalla.

A maiò parte di i figlioli viulanu ancu u CCP. Ma in u 10-20% di i casi dopu a vaccinazione ci hè una reazione per a vaccinazione di CPC.

Per pruteggerà i genitori cuinvirsioni di sentimenti senza necessità, avemu caputu quellu chì hè cunsideratu una norma, è in quale casu hè urgente di andà à l'uspidale.

A risposta à a vacuna contra u simpaticu è a rubella pò esse loca è generale. U primu hè di cresce i vermossi, l'inzergamentu è u cambiamentu di tissuti à u situ di u situ di inzulu. Nurmalmenti, ogni manifestazioni anu desapareceranu u terzu ghjornu. S'ellu ùn succede micca, hè megliu cunsultà un duttore.

A reazione generale à a rubella di rubella è a rubrica hè una temperatura corta di u corpu, rinite, a tezza. Pò esse un ligare crescenu mandibula, paròtida o noduli linfatichi.

In certi casi, ci hè un rash, cumuni o chjamati in i spazii indivièvuli (faccia, mani, ritornu, etc.).

Tutti issi sintomi alarmanti sò cunziddi normi. U questu di questi manifestazioni hè di 5-15 ghjorni. A ragiuni hè chì sta retazioni à a vacuna contra u simbolo, a rubèula è a scherzi hè u risultatu di u travagliu attu di u corpu à a sviluppà l'immunità contru l'agenti infittivi.

Ma, siddu tutti i manifestazioni scritte persiste per più di duie simani da u momentu di a vaccinazione - prestite prestu à a policlini, per ùn missà nove altra malatia.