Rice di pane baked in u fornu

A tecnulugia di u panificazione hè necessaria alcune cundizzioni chì ùn sò micca cusì faciule di realizà a realità di a cucina moderna. Ma e donne emprendedanti ùn anu truvatu modu di cocilu u pane in casa. E cumu si gestionanu, avemu dettu quì sottu.

Pane di centano casanu - una ricetta in u fornu

U pane pò esse cucite nò à u pianu, ma in un vechju chjusu (caldera, pani cun una tapa). A pasta di pane ùn deve esse più licitudine chì in a versione autentica, è per a so preparazione uttene un saccu (iniziale) cù un zitellu di levitu.

Ingredients:

Perchè (pochissima):

Per a prova:

Preparazione

  1. In acqua à a temperatura di l'ambienti (22 gradi), dissolve u levitu secu attivu, pour a farina di centu serrattu è cunfinate finu à chì i dissettes sò dissolvi.
  2. Cumpressà u cuntinuu cù u film o pezzu ricivutu è lasciate pè fermentazioni per quattru ore.
  3. Avà nantu à cumu fà una pasta pè pane baked. A malaria fermentata hè cumposta à l'acqua fervente, stirpata è surtita da cinque minuti.
  4. Intantu, cernigliavvi a farina di granu, aghjunghje saline, zuccheru, dispunì u puddle pozzu, raffinata è vintu à l'acqua (20 gradi). Per pezziunà, adupamu un vasu cù una tappa stretta cun un voluminu di almenu trè litri.
  5. Amassi à a pasta di a pasta. Hè acquistatu da liquidu è viscose - deve esse cusì.
  6. Cumpulisce a pasta di i muri di u bastimentu cù l'aiutu di una scapula è aghjunghje pocu à u centru di u bastimentu, cullendu da u fondu.
  7. Lasciate a pasta durante una ora è media, cullandu da i canteri tutti i trentà minuti è doblegatu à u centru.
  8. Coperta u cuntinuu issa cù una tapa è abbandunate a pasta pè fermentazione più altru durante sei o da dote oghji. U tempu di fermentazione depenni da a temperatura di l'abitazione. À una temperatura di 22 gradi, ci hè quandu doce oghji, è se a cucina hè aggradata (25-28 gradi), a pasta ripens è doubles in volumu è in 6 ore.
  9. Avà po appicca un altru un cuntainteru per l'appruvimentu, in quale avemu spugna a spugna di cuttuni è spedinu assai generosamente cù a farina.
  10. À u tavulinu, aghjustemu una generosa capanna di farina è scumpete a pasta chì hè stata capita.
  11. A spade hè sceltu da i canteri à u centru, finu à chì u pruduttu hè tutta sana cù a farina è diventerà una forma di caractère caratteristiche in forma di pasticci di pani.
  12. Ci hè moltu rápidu l'articulu di oghje è cambià in un cuntinuu cù una tavola in a farina.
  13. Sprucià u pasticcellu cù a farina è in cima è copre cù i spiculi di a cucina.
  14. Demu u pane à esce per una ora e meza, dopu a quale averemu da a toalla in un cuntainer, in quale avemu allatu u pane. L'opira ideale serà un prugnu cast-iron ou una pacca vera. Hè necessariu per esse precalentata in u fornu durante 30 minuti à una temperatura di 220 gradi.
  15. Avemu precipitatu u cuntinuu cù u pane in u furmagliu incuscenti, è aghjunghji à a stessa temperatura chì i pranziati anu chjappu per cinquanta minuti.
  16. U roppu di focu in u focu hè friquatu nantu à a reta è purificati di l'excezione di farina cun un pezzu rìffidu.

Comu pudete vede, a ricetta per pane baku nantu à u fornu nantu à una basa di focu ùn hè micca piacevule è cumpatiscente da a so texture liquidità di a pasta, ma solu per quessa pudete avè u risultatu gustativu. Se si aghjunghjenu a farina più è facenu a massa ferma, ùn hè micca u megliu modu di influene u gustu di u pruduttu finitu.

Cumu avellu bisognu pane in u fornu?

Per a preparazione di u pane pastorale sicondu sta ricetta, hè necessariu d'equiparii u to furnu cù un pianu chjaru durante un'anzu, chì in u nostru casu serà un fundu. Hè necessariu puru mette in un coltante di acqua nantu à u fondu di u dispusitivu o solu per spremà i primi quindici minuti da u parò di u fornu.

Ingredients:

Preparazione

  1. Sift in un tastu di farina, mischjà cù u salinu è aghjunghje a secche a misura di u levitu disolviu in suu càlculu.
  2. Facemu una pasta di pasta amina è fate per pruvà in un tastu per duie ore.
  3. Dopu un tempu, avemu avvicinatu a massa, ammansà tutte e bombe, è torna a pusà l'accostu per una ora.
  4. Avemu addastatu a pasta per l'ultima volta, dicorà in a forma di una torta ronda o pagnola è a mette nantu à a foglia di u pergaminu per l'approccamu, aspriccià a superficie di a farina.
  5. Dopu à una ora, pigghiarli u pergaminu cù u pane nantu à a petra calza in un furnu incalfatu è riservate pè fugliale durante cinquanta minuti à 220 gradi.
  6. I primi quinze minuti assicura l'umidificazione di u fornu.
  7. Pane pienu per piacè nantu à a reta sottu a tilapia.