Cumu affaccià l'legne?

Oghje, vi cunsigliarè cumu per svegliate cusì boni di scorciosa ed alive in bocca in casa. Ricurdativi, era questu questu di dinozza indulgeu in l'avvisi è a mamma? Fate un coccupertu è pudete gattivà i ricordi caldi è u gustu incalzabile di u gustu ruddy è cruciveri.

Quante hè bè chì affetta leña in casa di u kefir?

Ingredients:

Preparazione

I ramoscelli nantu à sta ricetta, grazzi à u kefiru, sò più freschi è duci di i so versioni classic.

Per fà una pasta per un trattu, trattate i olii cù u zuccaru, poi poveru u kefir è l'oliu vegetale senza gustu, pour soda, vanillin è una volta perchè noi perchè a massa cun una licenziale. Sprinkle una farina di farina patevule è fate un pezzu di una massa non peggy, chì hè dunque da espansione à un spessu di trè à quatre millimetri è cut in diamanti. Ogni diamanti hè struitu addu è pudemu usservà una punta in u burchju.

Pigliemu e muntagnoli altrimente in l'oliu vegetale chì fervente in una padedda o in una puchina è i marroni in i dui parti.

Quand'ellu hè pronto, aghjustemu a superficia di u legnu cù u zùccheru in puli è serve à a tavula.

Cume l'affaccià a legami crudu di savore nantu à l'acqua minerale?

Ingredients:

Preparazione

Hè lighjendi offizianti u lignu hè assicutatu nantu à l'acqua minerale. Inoltre, u vodka hè aghjuntu à a massa, chì pruteghja grandilocu e pruprietà intrecciate di a farfalla pronta, è u zuccaru brùchju, chì dà u gustu di lignu una zuccaru peculiar.

Per impurtà sta ricetta, pour acqua minerale carbonatada in un tavulfu, pour u zuccaru, fate u salinu è a villeillina, è valdi in vodka è vegetale senza gustu. Stir alla in un modu attenttu, è poi poverà in porghjechi di farina tamanta, è pruduce un furmagliu. A texturizazione di a pasta devini esse densu, homogenee, plastica è micca peghju. Forma una bola da ella, cogliu cù un corta di film di nutizii è deve falla nantu à quattru à trenta minuti.

Arrassate a pasta, dividiscendu inizialmenti in parechji partie, finu à chì a furmazione hè moltu à trè millimetri è tagliate in rombius o rectanguli. À u centru di ogni notch cù un cuteddu è ghiacciolo per u burcu resultanti unu vurria.

Cogghiamoci apposta in a padedda l'oliu per friddà è aghjunghje in porci di a muntagna. Demu un marrone nantu à l'unu è l'altra banda, dopu à quale strufineti nantu à un pezzu, decorate cù u zùccheru in puli è diventanu.

Cume prestu à tufonà un scortellu diliziosu?

Ingredients:

Preparazione

Questa ricetta per a preparazione di prudutture senza una basa di liquid como l'acqua o kefir, è impone l'usu di aghje è vodka. I prudutti sò solu licurosi è fugliate in bocca.

Scambià i griimi in a tazza, aghjunghjendu vodka o cuncexe e villeillin, è poi poveru a farina tamanta è fassi un pezzu di una pasta stretta è micca peghjagina. Avemu chjappu ghjustu, u cut in rombosi o rectanguli è cum'è in i versioni precedenti avemu saltatu una punta à u cutru nantu à u centru di a piezzu.

Fremenu i prudutti in l'oliu di zuccaru, fricciate cù u zuccherinu in poiu è godi.