Galizia, Spagna

In u mondu ci sò siti maravigliosu per l'amatori di u restu silenziu è a bella natura. Unu d'elli hè a Galizia, una regione storica in u nordu di punenti di Spagna , chì da l'antichità era chjamatu "a punta di a terra". A capitale di a Galizzia Spagnola hè a cità di Santiago de Compostela.

Meteo in Galizia

Grazie a l'influenza di l'Oceanu Atlanticu, u clima in Galizia hè aggradèvule: un invernu cálibno è un veru isula. A temperatura minima in a parti di l'invernu hè + 5 ° C, è in l'estiu hè à + 15-20 ° C. In a parti miridiunali hè assai più chjucu, in l'istate pudere alcuni + 27-34 ° C. I mesi più cali è dinò i lugliu è agostu.

Per via di u clima umita, a Galizia hè cunsiderata a regione più verda in Italia, è hè quì chì a maiò parti di i parchi è riserve si trovanu.

Attività in Galizia

Un paisaghju diversificatu cù a vegetazione abundante, villaggi villaggi costa pintoresca, antica storia è cumuni cù boni magnifichi - tuttu quellu chì attrae à persone à restà in Galizia, chì si trova distanza da l'animati centri di l'Spagna . Questu regione hè ancu carattarizatu da alta ecologia è a dispunibilità di e surgenti termali.

Trà e zoni turisti per esse ricerete ponu esse nutati:

La Galizzia hè fieru di a so storia antica, chì iniziu cù a civiltà celtiche, a so cultura originale, tradiziunali è a so propia lingua - Galiziana.

Attrazioni in Galizia

Catedrale di Santiago de Compostela

Trà i più impurtanti di a Spagna in Galizzia hè u fundatore in u Medievu u locu di l'Apostolu James in Santiago de Compostela. Comu u risultatu, a capitale hè divintata una di e trè città sacri in u mondu (à a par cù Roma è Ghjerusalemme) è quì vìnniru pi peligrassi i fideli di tuttu u mondu. Dopu à u Caminu di Ghjugnu, passendu attraversu e chjese è i monasteri, i pellegrini u ghjurnale in a Catedrale di Santiago de Compostela.

U tempiu era cunsacrata in 1128. A so architettura hè assai interessante, perchè tutti i so quattru facciati sò in tuttu distintu. I mura à l'esternu è l'internu sò imbruttulati in più di sculture medievali, è un incensu enormi fala à u tettu.

Santiago de Compostela

U centru stòricu di a cità hè circondatu di porti chì ponu unificà i monumenti architettonii in una cumpusizioni homogeneia. Eccu alcuna creazione hè d'interessu: i monasteri di u XVI secolo San Martin Pinari è San Pelayo, u palazzu di l'Helmires, l'església di Santo Domingo de Bonaval è altri.

U Museu d 'Etnografia avarà acquisto cù a vita è a storia di u populu di Galizia, archéologicu - incù findie di l'antichità, è in u museu di u tapitore vi vede tapiseri spagnoli è flandichi.

Monumenti storici

I monumenti permanenti di a storia di l'Imperu Rumanu in Galizia sò:

La Coruña

Stu centru è u portu di Galizia nantu à a costa atlantica. In più di a Torre d'Hèrcules, hè interessante di visità a piazza centrale di Maria Pita, visitate i monasteri di Santa Barbara è Santa Domenica, u giardinu di San Carlos, à u casteddu di San Antón è l'agljinu. In a "Costa di a morte" - una bella costa vicinu à a cità, induve i navi spessu murien, belle vede panoramica sò aperte.

Vigo

In più di un mondu architecturale unicu è i boni paesi di arena fina, a cità hà l'unicu zoo in Galizia nantu à a muntagna induve quasi 600 animali è i pani vivenu in una zona di 56.000 km².

Sò attraversani sò solu una piccula parte di a Galizzia Spagnola.