11 di lugliu - Chocolate Day

U più populari è favuritu in tuttu u delicatessiu di u mondu hè, sicuru, u chocolate. Questu pruduttu pò arricurdà, attivate l'attività di u mo brain è hè un postu indipendente standarone. No wonder chì hà e so vacanze. U 11 di Lugliu, u Dia Mundial di Chocolate hè celebrata annu in ogni annu. A strada, per a prima volta u ghjornu era celebrata da i Francesi in u 1995.

Pagine di a Storia

Chocolate hè un pruduttu attraversu miti è liggi. In i tempi diffirenti era usatu com'è una medicina, soldi, un segnu di ricchezza è aristocrazia.

U primu menzu di a vittura "kakava" hè assuciata à a civilizazione Olmec, chì esiste più di 3000 anni fà. Per fà u zitellu, diluceru a mezcla di fagioli di cacao tritughjiti cù acqua fredda. Pruvò bitter è amara chì a delicatessina moderna, dedicata à u Chocolate Day, celebrata in u mondu o 11 di lugliu.

Dopu à a cascata di l'antica civiltà in u Golfu di u Mèssicu, i tribù Maya s'hè riposu. Elli attribuìanu cacao fagioli à prupietà magichi è ancu venerà u diu di u cacao. Una edita pò solu esse i sacrificadori è i rappresentanti più digne di a tribù. Maya also used beans invece di soldi.

A strada, in quellu tempu ùn hà natu cultivatu l'arbureti è per un pezzu tempu anu crescenu in abbundanza, formant piantagioni sani.

Dopu à a cascata di a civilizazione Maya, u territoriu è i piantaggie di cacao sò stati captule da i Aztecs, chì anu faciutu ancu cacao bevande di fagioli machinati cù l'addizzioni di spezia chjamati "chocolatl". Dopu a ricetta cambiò è a bèie hà aghjuntu cia, u zuccaru di l'agave dolce, vaniglia. I aztèchi anu crede chì cacao hè un bevignenu divinu chì dà a guariscenza è porta una persona più vicinu à i dii.

Chocolate in Europe

Sfortunatamente, a strada di una noble drink à l'Europa era sanguinosa. Per a prima volta in u 1519, u Spagnolu Hernan Cortez l'hà ricunnisciutu. Ùn solu ùn vulia dà apertu una ricetta di prenu, ma ancu uccisi tutti i preti chì ananu sapianu di ellu. Cortez era assai cruel è greedy, anche u fattu chì l'astechi stissi ottene l'oru è i tesoru, per piglià u messageru da Diu.

Riturnendu à l'Espanya, Cortese, chì hè culpita in disgraziatu cù u rè, hà sappiutu d'esse l'esercitu graziosu a vinu monasticu datu à u monarchu di cacao. Dopu poi, a divina drink hè diventata in altri paesi europei.

Spicciata assai era a buccia di cicculata in Francia, anche per un bellu pezzu era un signu di u gustu bè, aristocrazia è ricchezza. È solu à a fine di u XVIII sèculu si hè dispunibile per tutti i Francesi.

I fatti interessanti à a chocolatine

  1. Un beviu d 'un omu. A causa di u gustu amara di u cacao per un pezzu tempu era cunzidiratu u zitellu di l'omu, finu à a prima volta ùn aghjunghje micca u latti, chì dà a tenerezza è a ligerezza di u vivu.
  2. Chocolate hè salvu per i denti. Ancu u fattu chì u chocolate cuntene zuccaru, u so effetti dannuu nantu à l'attualità di u dente hè compensatu da e prupietà antibacteriale di u fasgiuni di cacao, chì a facianu menu dannusu di qualchì altru dulce.
  3. Medica di dolore naturali. U fattu hè chì u cacao hè capaci di pruvucà a produzzione di l'hormone di a felicità - endorfin, chì ùn solu suluzanu l'energia è l'energia, ma dinò pò esse u reduzzione.
  4. Chocolate aiuta per perdiri pesu! I scientisti anu truvatu chì u chocolatume scuru ci causa un sensu di sazziità, è hè ancu una excelente alternativa à altri tipi di documenti. Ci hè ancu una dieta di chocolate.
  5. Chocolate ci fa più intelligente! Cacao pussedi assai proprietà utili, unu di elli - per causà u flussu di sangue à u cori è attivate l'attività mentale. Per quessa, hè stissu crede chì i amanti di cicculata sò più intelligenti di quelli chì si ricusanu d'usà.

U Chocolate Day, celebrata u 11 di lugliu hè a festa più piacevule in u mondu!