Vacanze in Danimarca

Danimarca hè un paese stupidu! Malgradu a tinta dimenzione, hà assai interessante, fascinante, significante. I locali sò famosi per a so ospitalità è esperanu chì i turisti rispettanu a storia è e tradizione di u statu cù u rispettu debitu. Dinania fù glurificata da Andersen, chì stava sempre in a cità di Odense , è ancu anch'elli parechji anni avianu passatu da quellu ghjornu, pare chì l'ora s'hè firmatu. I vacanze in Danimarca vi maravigliate cun ambitu, diversione, atmosfera. Ùn avete micca missu a pussibilità di avè un accusentu putenti di emozioni pusitivi.

I festi di a chjesa più famosa

Ogni annu u 24 di dicembre, tuttu u munnu catòlicu celebrà a vigiglia di Natale , u Danimarca ùn hè alcuna esizione. A matina hè principiatu cù l'apertura di l'ultima finestra di i zitelli in u calendariu di Natale. I canali cintrali di a televisione danese emissione emissioni festivi particulare, caricatura, concerti. Questu avvene hè cresce di i figlioli è di l'adulti. U tradiziunale in questu ghjornu hè cunsideratu digià visitatu u Ghjèsgia è i fossa di i famose difetti.

U vacanze nazionale più preziosu in Danimarca hè Natale , chì si celebrà in dicembre. À questu tempu, e riti principali di i principali città, cum'è per esempiu, Copenhague è Billund , sò imbeaghjetti cù varieghji guerri è i so culurite di illuminazione di strada, ancu solennamenti in i casi di i Danesi. Ci hè una tradizione di vela di l'illuminazione di u ghjornu in a casa, chì ghjente di i ghjorni di ghjornu prima di Natale. Questa festa hè celebrata in u circhiu famusu, à una tavula china di nutizie è, sicuru, rigali.

No interessante interessante hè a celebrazione di Pasqua in Dinamarca. Questa frazzioni ùn ha micca data precisa è pò esse tandu da unu di i domenichi da u 22 di aprile à u 25 d'aprile. À questu tempu, tutte e chjese in u paese sò uniti da leghje a Santa Scrittura, sta tradizione distinguieghja a cresia di Danesi da altre catedrali catòculi di u mondu - in i lochi evangelicale spessu tenenu un dramaturgicu, caratteru teatrali è forma parte di u serviziu divinu. A Pasqua hè cilibrada durante parechji ghjorni, chì include: Palm Sunday, Pure Thursday, Good Friday, Sunday di Pasqua, Pasqua di Pasqua.

Hè cungata largamente in Danimarca Maslenitsa , chì hè sempre cilibratu prima di a Great Quaresma. In prima, a festa era distinata principalamenti per adulti chì anu persunanti religiosi. Ma nantu à u tempu Pancake in Sicilia diventò in festa di i ziteddi, chì ghjè accumpagnatu da i ghjoculi divertiti, i tuli ricchi, a casa bella cù una dicurazioni. Ci hè un costumbre in u domendu Triste per dress-up è camminate intornu à e caseroni, dumandà per muniti.

I festivi

Ogni annu annantu u 1 di maiu, si celebra in Danimarca com'è u Dia di l'Uperazione Internaziunale. Questa ghjurnata hè un capiddu è manifestazioni, manifistazioni, cuncerti sò tutte e tutte u paese.

Ogni annu u 5 di maghju u ghjornu di a liberazione di Danimarca da i fascisti fascisti . In questa ghjurnata di u 1945, un missaghju ghjovembre fù intesu parlà di a libertà novu, è parechje residenti di l'asturianu chjamati candele in i so finestri in memoria di quelli chì morse in i campi di battaglia. A tradizione persone in a societat moderna danese.

U 5 di ghjennaghju si celebrà u ghjornu di a Custituzione danese , chì hè statu appruvata in u ghjugnu 1849. Tutti i paesi di u paese participanu à i manifistazioni politichi in natura. Dopu chì i cuncerti sò cuntrullati, i fieri sò urganizati. U ghjornu hè cunsideratu un findi in Danimarca.

1 di ghjennaghju, Danimarca celebra l' annu novu . Questa festa hè aggradata da i carnivali storichi, molti di crackeri è pirotichi è l'indirizzu di a rezza di a reale à i sughjetti. A Midnight hè marcatu da a lotta di u reluariu di u Cunsigliu di l'Agljene, u sguassà di vetri cù champagne, manghjendu a cucina naziunale , in particulari u pasturevule tradiziunale, è parechji rigali.

Famosi Festivamenti daniżi

Danimarca hè famosa per i so numerosi festività, chì ponu scurizà l'avvenimenti culturali significati di u paese. Parlà di elli. In principiu di Marcu, u Copenhague riceve i clienti è i participanti di u prestigiuficu Festival di Filme Internaziunale. In veranu, in Danimarca, ci sò parechje avvenimenti impurtanti da volta, unu d'elli hè u ghjornu di San Ghjammanu, quandu u paese sanu si trova in grandi festi. À u listessu tempu, u Festival Roskilde si trova postu , cumprendi i amatori di musica chì venenu da tutti i paesi di l'Europa di u XX. In questu ghjorni ùn hè micca u Viking Festival pocu pocu populari, chì hè particularmente respequatu da i residenti di Frederikssun, Ribe, Aarhus, Hobro, Aalborg è Trelleborg, organizendu "Fieri Viking", "trades cavalli" in i cità.

Molti avvenimenti culturali attuali in u capital danese - a cità di Copenhague. I primi deci ghjorni di lugliu sò dedicati à a festa di jazz in Danimarca, è a fini di lugliu è u principiu di l'aostu sò dedicati sanu à u Festival di Veranu di Copenaghen. Aostu hè particularmente riccu in festività di musica, annu à questu tempu u festival di roccia è u festivale "U tempu d'oru" sò tenuti, chì demonova novità di jazz, "soul" è musica folk. Hè ancu accumpagnatu da exhibimenti, notte poetica e produzzioni spurtivi. À questu tempu hè un invistimentu specialu di i turisti, ma ùn ne paste micca: sò assai beddi hotelu di a cità unni pudete stà.