Attrazioni in Danimarca

Danimarca hè un paese europeu cù una storia ricca. Ci hè quarchi cosa per vede. Mentri in Danimarca, assicuratevi di visità a vista storicu di stu paese: l'antica forze di Viking, catedrali è basilicelli, boni castelli è e casi, custruiti in diverse stili architettoniali. Ùn dislike turisti è paisaghjoli danesas, caratteristiche di u nord d'Europa. È per vultà tutti i posti interessanti sò literalment in un ghjornu grazzi à un pontu custruitu nantu à u Grande Cinturone.

Cusì, quali sò l 'attraziati di vede in u regnu di Danimarca?

Main Attractions in Danimarca

Prima, cumbattiti induve pudete visità Copenhague , a capitale di Danimarca. Prima di tuttu, avete visitate u principal square - Kongens-Nyutorv . Eccu avere vistu pocu di e principale attraversu di a cità - l'Academia di l'Arti, ricanusciuta com un monumentu culturale, è l'anticu bastimentu di u Teatro Real .

Nta n'àutra zona di una forma octantagona inusual hè u Cumminu di Palazzu Amalienborg. Quattro di i so edificatori sò situate fronte à l'altri, è in u centru di a quadrata hè un monumentu à Federicu V, assittatu a cavallo.

Newhaven, o New Harbour, hè u puntu di cunferenza di favori di Bohemia di Copenhague - artisti, scrittori, fotografi. In questu spaziu ùn si trovani edificatori antichi, quì l'attrazione principalu hè u Danesu stessu cù a so ospitalità, l'amicificazione è u danese "Hugge" danese. Vulete sapè ciò chì significheghju? Venite à Copenhague!

A cità di Odense ùn hè micca cusì famosa cum'è a capitale, ma attrae parechji turistere cum'è a casa di nascita di G.H. Andersen, u cuncurdata famosa. Quì ci hè apartu a casa-museu di u scrittore, chì ogni persona pò visità.

In più di a penisula di Jutlandia, Dinamarca includenu numerosi isuli petite. Unu di elli - l' isula di Funen - hè spessu chjamatu "Garden of Denmark". Ci sò numeri paesi è palazzi di u Medievu, anchi abitata. In questa isula relativamente petite ci sò parechji asciutti di 124 castelli, chì ognuna hè aperta per visitate.

L'altra isula, Zealand, hè cunsiderata a più grande in u Balticu. Laghi, fiordos e boschi di roa di Zeeland facenu l'isula un locu assai attrattivu per i turisti. Inoltre, i castelli di Kronborg in Helsingaere sò interesante (quì u tragedia di Shakespeare hè Ghjucatu) è Frederiksborg (oghje u Museo Naziunale Storicu di Dinamarca in opera). È in Roskilde hè sensu per vede a cattidrali , custruita in u distante 12u seculu è esse una bagnu di funerali rè.

Attrazioni per i zitelli in Danimarca

I posti più interessanti per visità cù i zitelli sò tali siti in Danimarca cum'è u monicu di a Sirenita è, sicuru, u famusu Legoland .

U Monument a la Sirenita hè unu di quelli marcanti di Dinamarca chì anu fattu in fattu u so simbulu. Sta statua hè di 1,25 m di altu, è pesa più di 175 chilò. L'scultura hè situata à l'intrata à u portu di Copenhague. Hè stata fatta in 1912 da u scultore Edward Erickson, è u mudellu di a Sirenita hè stata servita da a famosa ballerina danese in quelli ghjorni. U Monument a la Sirenita hè stallatu in onore di u famusu conte di fiancu di Andersen - un scrittore chì si sapi più oltre e fruntiere di questu paese.

Visità Legoland cù un zitellu, vi darà parechji momentu inesforu di un miraculu veru. Perchè stu locu di divertimentu hè veramente unicu, una di sei such places in u mondu. Quì tuttu hè fattu di latti Lego è rapprisenta un mondu reale in miniatura (Miniland). I vostri figlioli seranu allughjenu cù 50 attrazioni è entretenimentu in u quale puderanu intervene attivu. I più populari di l'elli sò a terra Polar (terra àctica), Pirate Land (a terra di i pirati), Legoredo Town (assicuranza di indi, prospectors) è altri. Legoland - u megliu attrazione di Danimarca per visità cù un zitellu. U park hè situatu in a cità di Billund, in a parti miridiunali di Jutlandia.