Glacieri di Norvegia

Norvegia hè chinu daveru interessanti, quellu chì u locu onorevule hè occupatu da glaciers preistorichi. Uni di elli sò cusì grande chì u so territoriu hè chjamatu parc national . Oltri si cunquistanu cù a so bellezza. Ogni cunmessu era furmatu nantu à i seculi è oghje hè unicu.

I glaciali più grandi in Norvegia

Ci sò parechji documenti di glacieri in u paese. Frà l'altru, sò e chjuche è grande, chì anu ancu esse un locu per l' esse invernu. Queste sò glacieri:

  1. Jostedalsbreen hè unu di i glaciers maiori è più pittoresca in Auropa. Hè in u sudu-ovest di Norvegia e appartene à u cuntrollu di Westland. A so area hè più di 1230 metri quadru. km. In u 1991, u glacieru hè stata premiata u statu di u Parcu Nazionale di Norvegia. I turisti sò invitati per andà per una di e diverse rotte. I più sicuri è più interessanti rotulazioni sò stati distinti à trè ghjorni.
  2. Brixdal . Hè a manica di u grandellu glubale Jostedalsbreen. In u 1890, hè stata una strada, cù u quale annu l'ughjettu naturale hè visitatu da più di 300 000 turisti. U Glacier Brixdal pertenece à u Parcu Naziunale di u stessu nome in Norvegia.
  3. Nigardsbreen . Hè una altra manga di Jostedalsbreen, ma hè postu ind'u locu turisticu indipendente in Norvegia . Hè cunsideratu essendu u più accessibile per i turisti: ancu i figlioli di 5 anni vinu quì.
  4. Folgefonna . Questu hè u tercu più grande glacier in Norvegia. Ecuneghja una stazione ski d' istati. Quì pudete ski ou sunbathe sottu u sole. Hè stanza particularità di Folgefonna chì hè diventata trà i turisti da tutta u mondu.
  5. Svartisen . Hè una parte di u parcu naziunale francese Saltfjellé-Svartisen. Hè divisu in duie glaciers - u uccidintali è u orientali. In u glacier hè attivamente attivatu sviluppu attivu, grazi à quale a cullezione hè assai populari. È una photo di u glacier Svartisen hè impannuta cù assai guida turistiche in Norvegia.
  6. Tustigbreen . Ci hè ancu una stagione di staudi d'estiu, chì pudete ski right in a vostra camiseta è muturrei, è ancu di pruibite sottu à u sole cume. A Meltwater da u glacier scorri à i vaddi verdi, dannu à i fiuma un bonu culore verde. Rising à a cima di Tustigbreen, apprezzà u paisaghju scéniclu di i culori bianchi, verdi è blu di a natura.

Ghiacciai di Spitsbergen

Se vi vede u carte di u Norveġiu, pudete vede chì assai glacii sò situati vicinu à l'archipelago enorme Spitsbergen in l'oceanu Articu. L'aria di l'isula hè più di 61 mila metre cuadru. km. A maiò parte di l'archipiélago hè u glacier, di quale ci hè 16. Di questi, i più cèle famose sò:

  1. Ostfonna . Hè a più grande di i glacieri Svalbard. A so area hè solu grandi - 8,412 metri quadri. km, è cum'è u caprettu di u caprettu di u pianeta hè u terzu postu dopu l'Antartida è Groenlandia .
  2. Monacobrine . Questu hè u più chjappu di l'archipelago. Hannu un spaziu di 408 metri quadru. km. Monacobrine hè situatu à punenti di Spitsbergen. Hè stata chjamata dopu unu di i prìncipi di Monaco.
  3. Lomonosovfonna . Hà surprisingly, unu di quindici glacii di Spitsbergen hè quellu chì porta u nome di u scientistu Russu Mikhail Lomonosov. Havi un territoriu di 800 metri quadri. km è si trova in u centru di l'isula. I turisti visitanu stu locu assai raramenti.