Magazine di moda per a ghjuvelli 2014

Oghje, magliette, o cum'è si chjamanu, capelli, sò stati bè cunnisciutu di u vestitori di a donna chì pocu pirsuni sanu chì 70 à 80 anni fà, a moda di a donna ùn avia idea chì una chaqueta era. Allora, in l'anni 30 distanti era un attributu pusturmente masculinu di decorazione. Ma cum'ellu hè già accadutu, è più d'una volta, chì si trova nantu à l'omu, siate ancu megliu in una figura eleganti femina. Ciò chì ci spiega l'apparizione di a chjave in u vestitori di a donna. Ma ogni modu, oghje ùn avemu micca più parlante di a chjave di a donna cum'è un vistimentu di l'ex-masculinu, perchè a moda hà datu a donna un mondu sanu chì in u ghjocu hè assignatu u so postu.

I tendenzi principali di e capelli di u 2014

Eghjone di moda per a donna in u 2014 facemu cù a diversità. Prima di tutti, avissi vulutu sapiri a diversità di a mudeli seria. A moda per ghiaccera in u 2014 hè rappresentata da i cullezzione induve i chjappi di i dui attache anchi è classicu sò predominate. Ùn lasciate e modelli di moda è mudelli di bolero jackets. In certi chjassi, u stilu militari pruspirarà, è ancu e chjappi di e donne sottu a influenza di u militaru s'assumicanu bè è mi pareanu più com'è l'omi, i diseggiani hanu fattu assai sforzi per fà a strada clara. Una di sti tecniche era a decorazione primurativamente feminile di a chjave.

Eghjone di donna di moda in 2014 sò fatte cù diversi tessuti. Allora, i materiali più populari di questu anni eranu velut, satin, puntelli, biancheria. Couturiuri in u 2014 è ùn sò micca esse cagiunati di coghju. A pelle, in ogni modu, cum'è sempre, ùn vole micca di rende i so pusizioni, è questu annu ùn hè statu eslevazione. Per quessa, in a nova stagione di moda, i diseggiani presentonu assai mudelli fatti di stu material noble.

Cume deve esse nutatu chì a moda di u 2014 hà magdelati e ghjuvelli di donna in una tale abbunna di fiori chì ancu i più capriccii di a moda puderanu truvà l'ombra persa. Concezioni, cum'è sempre, i culori veri è muderni di sta annu serà blu, russu, rosa, turcu, urdinu, argentu, ombre è oru.