Amelia Warner hà datu à Jamie Dornanu un secondestu

Cumpagnia di stella "50 sfumature di grigia" Amelia Warner hè stata vistuta da reporter in i strati di a capitale britannica. L'attrìe rivolve davanti à un carru blu, confirmendu l'infurmazioni nantu à l'aghjunghje in a so famiglia.

Suppositions of journalists

Annantu à l'informazione di l'imbarcu di Warner si appareva in uttrovi, a coppula facia micca affirmazioni ufficiale, ma u so zumme cuntinuavanu à cultivà. Sicondu l'insider, a donna di un attore irlandese pupulari hè duvuta à dà nascita in u feraghju.

Jamie hà partitu per sparà a continuazione di a film sensacionale cù Dakota Johnson à Canada, è Amelia ùn era micca visibile.

Leghje ancu

Cammisa per Notting Hill

U luni l'I paparu anu micca cridutu in la so sorte quandu anu vistu Warner è a so sposa camminendu in Londra. I matri mommi momificati camminaru pianu pianu cù i carri è discuttu sceltu l'alegri di a maternità.

L'attrìzia era in altìssima spiritu è ​​hè stata vistutu di un capeddu nìvuru, rimannatu nantu à una cammisa bianca, è i jeans cun làcenu nantu à i ghjinochji.

Ghjudicatu da u culore blu di u stroller Bugaboo Camaleon, i celebriti anu un figliolu.

L'attori si maritaru in April 2013, è in u Novembre sò state di i genitori di u carru Dalsi. Avà hà un altru figliolu. Fans di u cummissante liberatu Christian Gray, chì a so rolu era ghjucatu da Dornan in u scintariu di cinematograficu, vulete intesu cunnosce u nome di u so erede!