Bei di corti di mandarina

Sembe, pussibuli micca troppu manchumi mandarine ponu esse truvati digià d'utilizà. Da queste, pudete preparà un bevande sabatu è sana, chì serà una excelente cultura alternativa a limonadelle artificiale.

Ricetta per un bevande fece di crosta mandarina fresca

Ingredients:

Preparazione

Emu unchiatu u vetru o un dispusitore esmettogliu cù crostae mandarine freschi è di sopra cù l'acqua furiosa chì fervente, perchè cubanu completamente i cuntenuti. Coperta i pranzi cu una tapa è falla a cerveza à a temperatura di l'ambienti durante 24 ore.

Dopu questu, drenu u líquidu in un panu esmalte, è struisce e crosce è sfriggiate, usando una licenziale o un grinder da carne. A massa torciata hè aghjuntu à l'infuzione, calienta à un filtru è si lassà per infusione per altru vintisette quattru ettari. Dopu u passaghju di u tempu, filtre l'infuzione per tutte e varias capasti di gasa è strinche a cura. Aghjunghjite u zuccheru è l'acidu citru à u liquidu riflittu, mischjà bè finu à chì tutti i cristalli di u zuccheru è u limonu sunu dissoluttu è viaghji in una farina, o qualsiasi altru prublema adattatu per a compra.

Biscardia da a cugliera di tangerine secca cù u melatu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A crosta di mandarina scritta intrappulata hè spressu in l'acqua di ferrara càlale à u puntu di ebbulenza, impannillata è lasciate a so brindule per parechje uri. Dopu questu, filtre l'infuzione è strincate un pocu. Aggiunciu u meli è u zitellu di limonu à u gustu è di mischjà

Sta zuccaru ùn hè micca solu diliziosu, ma incredibbilmente utile. U so usu duranti un friddu o bronchitis aiuta à u corpu à affruntà a maladie più veloce è u cunta cù vitamini.

Bei di zuccaru è u zuccaru mandarina

Ingredients:

Preparazione

I frutti tangerine sò lavati bè, rinfriscà a rassegna è poni in una paleta o diperma. Rete cù l'acqua filtrata, mette nantu à u focu, fate u focu à fogghiu è fassi fassi nantu à u focu di bassa intensità per quinze minuti. Allora aprire a stufa, presse u cuntenutu di a pane durante duie ore è tende. Aggiungi u zuccherinu à u calchinu, torna torna à foglia, è poi chjassi. Agghicà u meli di u tagliu di u mandarinu, mischjà è pudemu diventerà.