Vinu da a carna di a muntagna

Per l'amatori di i vini induve corti, cunsigliemu di fà un bevanda di cendizzioni. Pudete utilizà i frutti nè negru è u russu. U gustu di u vinu serà distintu, ma in ogni casu interessante è originale.

Cumu fà u vinu da u cacciatore nìvuru in casa?

Ingredients:

Preparazione

In inizialmenti, si sparghje a bocca di i bogghi di u cacciatore nìvuru, rinuncendu i esprimimi dubbiusi è esci micca solu di quelli riempi è d'alta qualità. A quantità di vinu necessariu per a preparazione di u vinu hè colata in un veiculu adattatu è ammuà a massa per chì ogni bacca si schiaccia. Hè più piacevule per fà quì cù mani nìvule. Aghjunghjendu à u massa di bacca ricezu 375 g di zuccheru è pezzulli è mischjanu bè. Scopre u cuntinuu cù u pianu cun un pappu siccu o gasche cutu è lasciate sottu à e cundizioni di stanza di una settimana, chì imbulighjate a pulpa oghje cù u zucchero o una cucara di lignu.

Dopu un tempu, struisce a polpa cun una gase cut and strain the juice, chì ghjè spressu in un cuntainer per a fermentazione più larga, è u rinfriscà senza più di a mità. Pudemu installà una trappula in acqua o mette nantu à guantu medica cun un punctured un dete.

À a pasta di rowan presurata, aghjunghje u zuccaru restante è valdi in acqua calidez, stitch e novu per a fermentazioni per una settimana, cumprendi u cuntinuu cù un tela. Ùn vi scurdate di mischjà a massa di ghjornu, cum'è in a prima etapa.

Dopu à sette ghjorni, aghjustemu a polpa nova, a polpa hè ghjucatu questa ora, è u zucchinu hè aghjuntu à u cuntinenti principali è si spiccà per più fermentazione. Avà ogni quattru ghjorni hè necessariu di sguassà u zucchinu da u sedimentu, sguassà a scuma antica, è torna a mette per a fermentazioni. À a so cumpetizazione, ùn ci seranu micca burbichi di l'aire in u bastimentu cù l'acqua di u fucile acqua o un guantu sopra è cullucatu. A mediu, u ciculu di fermentazione sana pò piglià da un à dos mesi.

Avà u ghjovanu vinu di l'aronia deve esse u tempu di ripiglià. Hè necessariu di spurtà u zitellu in buttigli è per sustene in un locu frescu da trè mesi à sei mesi.

Inoltre, pudete fà vinu da u cecciu nero è manzili, sustituì un terzu di i baga cun pepite di u pomo. Inutili, u prublema di preparazione di a spluta hè identica à quella scritta prima.

Vinu di casa da a cendra russa - una ricetta simplica

Ingredients:

Preparazione

Rowan rowan per fà u vinu hè megliu per cullighjà dopu a ghjernate o di cunghjelà e foglie artificevuli, per allughjemu à trè ore in u locu. Dopu à quessa, las bristoli sò dilucati è fremunu cù l'acqua furiosa per vinti minuti. Dopu un pocu tempu, sguassà l'acqua, è fate a carna di muntagna cù una nova parte d'acqua fogera. Dopu trentà minuti, scorriamu l'acqua, è chì i frutte passendu u mozzu di carne. Appressà oghje cù u zuccaru di gaza è pour a pulpa caleciata à ottanta gradi cù l'acqua è lasciate finu à ch'ella hè frettu solu. Avà pour à u zuccherinu, aghjunghjendu a mità di u zuccherinu, pate u pezzu è raghje uvizami, mettite a massa è l'abbandunò sottu gasa o tagliu durante trè ghjorni, rivulgingu ogni ghjornu.

Dopu un tempu o quandu quì ci sò signalazioni evidenzii di fermentazioni, strain the wort è aprezzate, separendu u zucchinu di a polpa. A basa di u liquidu riflettiva hè mischieria cù u restu di u zuccheru, vultendu in u tanku di fermentazione è installate un segnu hydraulicu o mette nantu à un guantu. Partemu da a travagliu finu à a fine di u prucessu di fermentazione parechjimi simane. Dopu à quessa, fusione u ghjovanu à vinu da u fangu, pour è in u buttigliu è pusendu in un locu frescu durante almenu trè mesi.